Gå til innhold

Hvilken jaktdress skal jeg kjøpe?


Jtand

Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Personlig har jeg Härkila Extreme Light jakke og Härkila Extreme bukse. Dette er den mest suverene dressen jeg har vært borti. Jakta rein i 25 grader med den i fjor, samt rype i -18 grader. Dressen puster godt, vind og vanntett. Lydløs og god å ha på seg. Mange praktiske lommer. Litt stiv i prisen og modellen jeg har er vel utgått i butikkene. Men kjempedress om du får tak i den. Kosta ca. 5000,- tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Personlig har jeg Härkila Extreme Light jakke og Härkila Extreme bukse. Dette er den mest suverene dressen jeg har vært borti. Jakta rein i 25 grader med den i fjor, samt rype i -18 grader. Dressen puster godt, vind og vanntett. Lydløs og god å ha på seg. Mange praktiske lommer. Litt stiv i prisen og modellen jeg har er vel utgått i butikkene. Men kjempedress om du får tak i den. Kosta ca. 5000,- tror jeg.

 

Har selv den dressen og er kanonfornøyd med den.

Vil ikke si at den er stiv i prisen når du får både jakke og bukse samt. en dress som man varer i år etter år. Det er også Gore-tex, så den er både vind- og vanntett.

Selv bruker jeg denne dressen hver gang jeg skal på turer, fra halvtimes turer med hunden til dagsturer på fjellet, og såklart jakt. Siden den er laget av et lydløst stoff, så er den utmerket.

Gå for den, så har du noe som varer!

http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=13001&prodid=18197 . Dette er den jeg har, er ikke akkurat den samme som ovenfor. Men vil tru at de er tilnærmet ganske lik.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...