Gå til innhold

6800GT - effekttap på min maskin?


Bruun

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nettopp XFX GeForce 6800GT, noe som måtte gjøres nå eller om halvannen uke ettersom pappa dro på businessreise for 5 minutter siden.

 

Jeg har muligheten til å avbestille det, så derfor vil jeg bare forsikre meg om at jeg ikke har brukt 2600 kroner på noe jeg egentlig ikke får utnyttet noe særlig bedre enn et 6600GT kort...

 

Mine spesifikasjoner:

 

MSI 845GE

Intel P4 2.66 ghz

1024MB RAM

 

Vil jeg miste mye effekt med dette kortet?

 

EDIT: Hvis jeg skal avbestille kortet før det er for sent må jeg nesten ha svar i løpet av dagen. Takk

Endret av Bruun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg tviler faktisk på at noen av de komponentene du ramset opp er flaskehals. Selv med den CPU'en skal du nok få gjennomsnittlig "6800GT" ytelse, om du skjønner. Hvis det befinner seg en flaskehals, vil det nok være CPU'en din, eventuelt PSU (du nevnte ikke hvor kraftig den var).

Men jeg tror du kan trygt kjøpe det kortet og få bedre ytelse i spill bl.a. :)

 

Kanskje noen andre har innvendinger, som også har erfaringer med dette kortet i noenlunde likt oppsett.

 

Med mitt oppsett (sjekk profil), så scorer jeg slikt. Det er en smule bedre enn ditt system, men du kan få en liten indikasjon hvertfall :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...