Gå til innhold

Hva nazisme, kommunisme med dette forumet og gjøre


Anbefalte innlegg

Jeg leste dette her:

 

#13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage.

 

Du skal respektere noen du absolutt ikke vet hvem er, de kommer inn i livet ditt og ødelegger....

 

Folk koser seg slik brukerene(jødene) så kommmer moderator(nazistene) og ødelegger.

 

Skuffende.... dette minner meg utrolig mye om en film eg så se her:

 

En mann med gutt i våpen sjappe:

 

Daddy, can we buy a rifle like that man...

 

No, kid... Men in our family are known to have PENISES

 

Jeg lurer litt på om Moderatorene her er folk som sitter hjemme hele dagen og går sosiale trygd ikke noe annet enn å leke sjef i sin lille verden

 

MUAHAHAHAHAHAH

 

EDIT:

Skrevet i sinne.... for tom waits for alice stengte en tråd som betydde mye for meg...

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer litt på om Moderatorene her er folk som sitter hjemme hele dagen og går sosiale trygd ikke noe annet enn å leke sjef i sin lille verden

 

*notere ned i boken med alle de rare påstandene/meningene brukerene har kommet med opp over årene*

 

Forøvrig er du velkommen tilbake om et par dager når du ikke har like mye sinne, ref. det du skrev på slutten av posten din.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...