Gå til innhold

Hva gjør man med qxl da? Dårlig service..


Anbefalte innlegg

Ja, la ut en pc til salgs der og i dag bla den avsluttet....

5-6 min. før slutt fikk jeg melding av en som prøvde å legge inn bud, men en feil på qxl sin side gjorde så han kun fikk feilmelding. Har nå sendt qxl mail, men hittil ser det ut som de ikke kan gjøre noe, men får da prøve på nytt... 500 kr. er jo litt det da, får jo nesten lyst til å avbryte handelen og selge den til han når ikke qxl fikser dems egen feil. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, kan jo det, men da får jeg vel negativ kommentar? ;)

Er vel ikke noe annet og regne med at du får en negativ karakter dersom du ikke selger til vinnende budgiver.

 

Sikker på at det var feil på Qxl.no sitt system? Kunne jo være at budgiver har fått kontoen sin stengt på grunn av manglende innbetaling av skyldig beløp.

Den feilen har han rapportert flere ganger, men ingenting har skjedd...

Lenke til kommentar
QXL kunne ikke hjelpe meg... får håpe han som "vant" budrunden forstår meg da, han har ennå ikke tatt kontakt ang. auksjonen...

Nå har det seg slik at det er du som selger som bør ta kontakt med kjøper, og ikke omvendt :thumbup:

Har som sagt drøyet pga. denne saken her da... 700 kr. er litt penger det da.

Det skal ikke drøye noe som helst, bare det kan skaffe deg negativ karakter. Etter QXL`s rettningslinjer/regler skal handelen være ferdig utført innen 7 dager etter auksjonsslutt.

Og vimser du ikke litt nå? Nå sier du 700kr, i første post er det 500kr.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...