Jump to content
Sign in to follow this  
nree

Beste triks for å få ei jente til og like ein gutt

Recommended Posts

Ulike redskap til forskjellige jenter. Noen liker roser og noen vakre ord, andre foretrekker å få en stor penis klasket i ansiktet.

Gi henne masse positiv oppmerksomhet UTEN å overdrive :)

Og humor kommer man langt med ;)

Edited by Mirann

Noen liker roser og noen vakre ord, andre foretrekker å få en stor penis klasket i ansiktet.

Goggen: Bare la roser og vakre ord komme først...

Først brude du bli kjent med henne, deretter kan du be henne med på fest, på kino, hjemmebesøk eller lignende. Når du/hvis du føler at jenta er interessert i deg, eller iallefall bryr seg om deg, så la jenta føle seg som verdens beste. Gi henne komplimenter, og vis at du bryr deg om henne, og at du er en ålreit fyr. Vær morsom, hold dører oppe for henne, gi henne små gaver/påskjønnelser osv.

Lykke til. :)

Det som jeg synes fungerer ganske bra:

Oppfør deg som en komplett drittsekk, gjør det dårlig på skolen, mobb klasse"kameratene" dine, og ikke minst: husk å behandle jentene som dritt!

Gjør du dette kommer du til å score BIG TIME. :D

Det som jeg synes fungerer ganske bra:

Oppfør deg som en komplett drittsekk, gjør det dårlig på skolen, mobb klasse"kameratene" dine, og ikke minst: husk å behandle jentene som dritt!

Gjør du dette kommer du til å score BIG TIME. :D

He he :)

Spørs vel kanskje hvor gammel man er?

Desto gamlere man blir, desto mer legger man vekt på

personligheten... (?) Tror iallfall jeg:)

LarsP: Oppfører du deg sånn får du garantert noe, men om det er en ørefik eller noe langt mere behagelig skal ikke jeg si noe om.

Mirann: Ja, jo mer moden man blir, jo mindre legger man vekt på utseendet. Det vil ikke si at utseende ikke betyr noe senere i livet, men modne personer innser lettere at det er det indre som teller. ;)

Spørs vel kanskje hvor gammel man er?

Altså, Goggen90. I den aldersgruppen er drittsekkmetoden den beste. :D

@kd: Det viktigste er vel at man får respons. Hvis ikke kan man vel bare spare til bil for å sjekke opp 14-åringer?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...