Gå til innhold

AO klan søkes


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AO kan du bare laste ned lovlig stort sett uansett hvor du gjør det fra, du må uansett velge om du vil spille AO Classic (gratis til minst 2007) eller den vanlige som koster penger hver måned :)

 

 

Dette er på Rubi-Ka 2 (Rimor):

 

Jeg vil tipse deg om organisasjonen Scandinavian Inc., hvor du kan snakke ditt eget språk (norsk?) og så godt som alle forstår det uten problemer. I og med at vi er så vant til å kommunisere på engelsk ellers i spillet, slår mange av oss over til engelsk og tilbake av og til. Det kan være forvirrende i starten, men ikke noe problem.

 

Scandinavian Inc. har egen by med HQ, shops, svømmebasseng og annet snadder, vi gjør raids ganske ofte, sosiale sammenkomster m.m. Jeg har bare vært medlem en kort tid, men teamet en god del med de andre og har så langt et godt inntrykk generelt. Det er mye god humor og hjelpsomme folk i Scandinavian Inc. Vi har en del towers og slikt, så det er lagt til rette for de fleste med varierte interesser.

 

Du kan prøve å sende en tell til Gerr og si at du ønsker å joine organisasjonen. Si gjerne at Isaak sendte deg, da det er et par enkle krav for å bli medlem av Scandinavian Inc.: (selv om de ikke er så lidderlig strenge)

 

1. Vedkommende må være fra skandinavia

2. Vedkommende må/bør kjenne en som allerede er medlem av organisasjonen

 

Nå er jeg ikke fullt medlem en gang ennå, men Gerr er veldig cool på dette området, så det blir neppe et problem :)

 

Du kan forsåvidt også sende en tell til Bondlurken om du ikke får tak i Gerr.

 

Om du er neutral, vil jeg anbefale Shattered Dreams, som legger vekt på RP men ikke på noen måte tvinger det på sine medlemmer. Gode folk.

 

En annen Clan org. som har ihvertfall en god president, er Order of Nyte. Hjemmesiden deres er ikke særlig informativ eller velfungerende, så prøv heller å sende en tell til Endallius, som nå er president. Også dette er på RK 2 (Rimor).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...