Gå til innhold

Er PANASONIC NVGS17 et bra kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Tenkte jeg skulle kjøpe et videokamera, og har sett på nevnte panasonic. Den kom veldig bra ut i camcorderinfos test, men noe mer vet jeg ikke. Elkjøp selger det for 3000,- nå noe som er bra pris. Noen som har erfaringer med dette, eventuelt andre som vet noe om det?

4860011[/snapback]

 

Helvetes Panasonic,Eg kjøpte dette kameraet,(pga.rimleg innkjøpspris,)Det første eg måtte kjøpe var kasset til opptak,for det følgde det ikkje med,programvare var null,Dårleg med kabler var det og,iflg bruksanvisninga,så var det berre og kople til USB kabel,men då fekk eg ikkje lagre noke på maskina. Så eg måtte av gårde og kjøpe FireWire kort og kabel , Då fekk eg endeleg utstyret til og funke,Sende mail til Panasonic, men eg var tydlegvis ikkje funne svar verdig, Det var nummeret før eg returnerte tilElkjøp med utstyret, Så sjekk opp ved kjøp kva som følger med,om nødvendig opn eska på butikken for og sjekke.

Lenke til kommentar
Helvetes Panasonic,Eg kjøpte dette kameraet,(pga.rimleg innkjøpspris,)Det første eg måtte kjøpe var kasset til opptak,for det følgde det ikkje med,programvare var null,Dårleg med kabler var det og,iflg bruksanvisninga,så var det berre og kople til USB kabel,men då fekk eg ikkje lagre noke på maskina. Så eg måtte av gårde og kjøpe FireWire kort og kabel , Då fekk eg endeleg utstyret til og funke,Sende mail til Panasonic, men eg var tydlegvis ikkje funne svar verdig, Det var nummeret før eg returnerte tilElkjøp med utstyret, Så sjekk opp ved kjøp kva som følger med,om nødvendig opn eska på butikken for og sjekke.

5052276[/snapback]

 

Tror ikke du har sjekket ting så nøye.

 

Pr. dags dato er det ingen kamera der det følger med

 

*Kassett

*Firewire kabel og kort

*Programvare annet enn muligens webcamdrivere og evt. program for lagring av stillbilder om kamera har en funksjon med lagring av stillbilder på minnekort.

 

Så det hadde også vært tilfellet om du hadde kjøpt et kamera til 10-15.000 kroner. Forstår frustrasjonen din, men hvorfor klager du over akkurat Panasonic?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Tror ikke du har sjekket ting så nøye.

 

Pr. dags dato er det ingen kamera der det følger med

 

*Kassett

*Firewire kabel og kort

*Programvare annet enn muligens webcamdrivere og evt. program for lagring av stillbilder om kamera har en funksjon med lagring av stillbilder på minnekort.

 

Så det hadde også vært tilfellet om du hadde kjøpt et kamera til 10-15.000 kroner. Forstår frustrasjonen din, men hvorfor klager du over akkurat Panasonic?

5053313[/snapback]

poeng der, det er ikke mange Digitale Videokamera som har Firewire kabel, DV kasett(er), videoredering software! med kamera ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...