Gå til innhold

Coldplay`s beste album?


chris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y.

 

Den første uka jeg hørte x&Y syntes jeg den var litt tam, men etter å ha hørt plata mange ganger har jeg insett at dette er et fantastisk bra album, akkurat som de to forrige.

 

Det er vanskelig å peke ut det beste, men skal jeg velge et så må det nok være parachutes

 

Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen

Lenke til kommentar
Etter min mening er speed of sound noe av det dårligste coldplay noen gang har laget. Og iallefall den dårligste på X&Y.

Av de låtene jeg har hørt, synes ikke jeg Speed of Sound er den dårligeste hvert fall. Men det er jo din subjektive mening da ;)

 

 

Edit: leif

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Og til alle dere som skal til spektrum 31. oktober: Dere kan glede dere! Det blir enormt. Kommer aldri til å glemme 28. juni 2005. National Sport Centre, Crystal Palace, 40 000 mennesker, coldplay. Trenger jeg si mer? Helt fantastisk. Fix you avslutter det hele på en helt fantastisk måte. Får frysninger hver gang jeg ser videoen

Høres lovende ut.

*gleder meg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...