Gå til innhold

Er det for tidlig å gå for windows x64?


DJMartin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
va er det egentlig x64 edition har som ikke den vandlige har?

Det er snakk om Windows XP x86-64 Edition som støtter 64-bits kode. Fordelen er høyere ytelse, men ulempene er stabilitétsproblemer og kompabilitétsproblemer. Det er ganske merkelig at dette skal være et problem egentlig. :hmm:

? :roll: skjøner ikke jeg ?

Lenke til kommentar
*snip* Stabilitétsproblemer og kompabilitétsproblemer

Hva mener du?

Har brukt XP x64 siden det kom ut og har aldri hatt noen problemer med stabilitet. Om noe så er x64 versionen mer stabil en XP da XP x64 har kernel 5.2 aka. Windows server 2003.

 

*alle* Programmer virker untatt programmer som bruker sin egen driver for funksjoner (Daemon-Tools).

Nero og WinDVD virker også + alle spill jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
*snip* Stabilitétsproblemer og kompabilitétsproblemer

Hva mener du?

Har brukt XP x64 siden det kom ut og har aldri hatt noen problemer med stabilitet. Om noe så er x64 versionen mer stabil en XP da XP x64 har kernel 5.2 aka. Windows server 2003.

 

*alle* Programmer virker untatt programmer som bruker sin egen driver for funksjoner (Daemon-Tools).

Nero og WinDVD virker også + alle spill jeg har prøvd.

Det høres bra ut! Jeg burde kanskje skrive at det er risiko for at programmer vil være ustabile. Men det er noen programmer(jeg vet ikke hvilke) som kan være ustabile. Men om det er helt ok hos deg så er det kjempebra. Får håpe det blir slik hos meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...