Gå til innhold

out of range


abzorbing_tundra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, "out of range" betyr at du kjører en høyere oppløsning og/eller frekvens enn det skjermen klarer å vise. Prøv å sette ned oppløsningen, dette kan du trolig få til ved å boote opp i safe mode, og sette oppløsningen til f.eks. 1024x768 60Hz, for deretter å starte opp maskinen på nytt i vanlig modus. Velg deretter en kombinasjon av oppløsning og oppdateringsfrekvens som støttes av skjermen.

 

Håper dette hjelper. :)

Lenke til kommentar
Da kan du prøve på å starte opp med en annen skjerm og skru ned oppløsningen og frekvensen også skifte tilbake.  :thumbup:

 

Visst du har en annen skjerm da....

har gjort deg også ,men da står det out of ragne helt til jeg kommer inn i windows. men uanz hvilken hz jeg tar så blaffrer det :(:S

 

 

 

kan det hjelpe å kjøpe nytt grafikort ??

Endret av abzorbing_tundra
Lenke til kommentar

Hæ? Sa du ikke akkurat at du får "out of range" bare du skrur på maskinen? Hvis du har en DVI utgang, sett på en DVI-analog adapter (som i så fall burde fulgt med skjermkorteT) og koble til skjermen der.

 

Du testet skjermen på et annet skjermkort, og...? Fungerte det? Nå husker jeg ikke om den skjermen har løs eller festet VGA kabel, men forsøkt en annen? Forsøkt å koble til TV? Kabel pleier å være vedlagt. Er kortet gammelt? Mitt skjermkort, 9700PRO vannkjølt men ikke overklokket, døde for en tid tilbake selv med god behandling. Feil i grafikken, selv på BIOS nivå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...