Gå til innhold

250w's psu til et 6600gt ?


Avarice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk skal dere ha. Da blir det nok 6600GT på meg i løpet av de nærmeste dagene :D Håpet om å finne et low profile agp kort som yter bedre enn mitt Ti4200 har jeg gitt opp.

 

Men ett spørsmål til. Noen som vet hvilket 6600GT på agp som er mest støysvakt, bortsett fra Gigabytes heatpipe-kort? Jeg har nemlig ikke plass til det i barebone'en min.

Lenke til kommentar

shuttle/barebone har veldig høy kvalitets psuer og der funker det fint med kort som bruker mye mer strøm enn et 6600gt

 

6600gt har egen strømkontakt ja, til og med plain 6600 kort har det..

 

tror det var leadteck som har et ganske stille 6600gt kort. er det som blir solgt på expert i alle fall. kanskje noen andre er helt sikre?

Lenke til kommentar

Fant en test av Leadtek 6600GT AGP på Bjorn3D.com. Virka veldig bra.

As shown in the charts above, the A6600 GT TDH almost performs as well as cards in a whole class above it. In addition to the great performance of this card, it is nearly silent. Since my rig is currently water cooled and uses 120mm fans, it is virtually silent. Adding the A6600 GT TDH to the mix did not increase the noise level of my system at all. This is one more feature to point out in favor of Leadtek's cooling solution on the A6600 GT TDH.

Takk for tipset om Leadtek. Trur jeg går for dette.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...