Gå til innhold

Trenger Alchemy-tips med penger i tankene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor finner jeg Golden Sansam og Mountain Silversage?

Kartene på Thottbot hjalp meg lite...

Du skal ha recipie til major mana og major healing potion.

 

Når det gjelder herbs skal du aller først installere Gatherer add-on slik at du gjør det lettere for deg selv etter hvert som du har plukket herbs, og åpnet chests.

 

Mountain Silversage finner du massevis av i Winterspring og Azshara

 

Golden Sansam - Azshara

 

Icecap - Winterspring

 

Dreamfoil - Azshara

 

Jeg selger selv potions for oppunder 100 gold hver dag på AH og plukker kun herbs i Winterspring og Azshara så lenge det er snakk om disse 4 typene herbs.

 

En annen fordel med begge zonene er at det er relativt mange kister du kan se etter også når du løper rundt. Bare siste 5 dagene har jeg tjent ca. 250 gold på ting jeg har funnet i kister i disse to sonene, men dette er selvsagt tilfeldig og vil alltid varierer en god del, men uansett blir det penger av det.

 

I Winterspring er det også minst 4 spawnpunkter for Black Lotus.

 

Til slutt...skaff deg en Epic mount da dette gjør jobben mye lettere og raskere, og ikke minst er det morsommere i lengden :-)

 

Og helt helt til slutt. Du bør legge ut potions på AH på ettermiddagen slik at dine potions er der før raids starter.

 

Personlig har jeg gått over til 24 timers auksjoner da kostnaden ved dette er minimal i forhold til hvor lett det er å selge potions som er på 24 timers auksjon.

Endret av Heales
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...