Gå til innhold

Eltax subwoofer, 15tommeren?


NextoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett solgte denne før hvertfall, men ser ikke ut til at så mange fører den lengre her til lands.

 

men må si meg enig med breiker, eltax er no crap

 

det slike billige høyttalere ofte gjør spesiellt dårlig er jo god og presis bass, så en billig sub blir fort altfor brumlende i lyden.. ville invistert i noe litt mere kvalitet, og ikke bare sett på størrelsen på elementet. en god 10" kan spille fletta av en dårlig 15"..

Lenke til kommentar
Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet

en råner er bare en som liker å kjøre rundt uten mål og mening.

For mye bass kommer enten av overdimensjonert budsjett til sub og forsterker eller underdimensjonert busjett til komponentsett, diskant osv.

 

Ikke alle kuer er grønne... eller noe sånn :roll:

 

hehe, neida.. bare tuller med deg.

Jeg syns du skal gå for en 10" ,jeg... mellomstor forsterker(aktiv altså.. men forsterkeren som er innebygget.)

Lenke til kommentar
Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet

en råner er bare en som liker å kjøre rundt uten mål og mening.

For mye bass kommer enten av overdimensjonert budsjett til sub og forsterker eller underdimensjonert busjett til komponentsett, diskant osv.

 

Ikke alle kuer er grønne... eller noe sånn :roll:

 

hehe, neida.. bare tuller med deg.

Jeg syns du skal gå for en 10" ,jeg... mellomstor forsterker(aktiv altså.. men forsterkeren som er innebygget.)

Du! ikke mobb rånerne å bruk de som sammenlignings grunnlag for dårlig lyd og harry oppførsel! Da har du bare sett de mest ekstreme av såkalte rånere..

Lenke til kommentar
Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet

en råner er bare en som liker å kjøre rundt uten mål og mening.

For mye bass kommer enten av overdimensjonert budsjett til sub og forsterker eller underdimensjonert busjett til komponentsett, diskant osv.

 

Ikke alle kuer er grønne... eller noe sånn :roll:

 

hehe, neida.. bare tuller med deg.

Jeg syns du skal gå for en 10" ,jeg... mellomstor forsterker(aktiv altså.. men forsterkeren som er innebygget.)

Du! ikke mobb rånerne å bruk de som sammenlignings grunnlag for dårlig lyd og harry oppførsel! Da har du bare sett de mest ekstreme av såkalte rånere..

jeg forsvarte jo rånerene ;)

 

ontopic:

 

er kanskje noe i det nahojdat.. jeg fåreslo en 12"... men 10" fungerer vel kanskje best da eller?

Tror ikke jeg ville gått over 12 iallefall.

 

Det beste for deg er nok å dra til en butikk å høre på noen sub'r for så å finne ut hva du syns passer best til deg og anlegget ditt :)

 

Kjenner du noen som har sub f.eks, så ta en tur bort til de og hør hvordan det høres ut :thumbup:

 

Er egentlig det beste... for smaken er jo som baken.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...