Gå til innhold

problemer med installering av ati driver


saladin89

Anbefalte innlegg

hei, jeg har problemer med å installere en catalyst driver til min mobility radeon 9700.

Jeg har blitt kvitt det gamle ati driveren og alle de andre ati sakene. Og jeg lastet ned dennne driveren. Alt ser ut til å gå greit men så får jeg denne feilmeldingen under installeringen:

 

Severe

INF error

Vidoe driver not found.

Så presser jeg ok og så kommer denne meldingen opp:

 

Severe

Setup was unable to complete installation.

Try to setup your display adapter with a standard

VGA driver before running setup.

 

Dette skjønner jeg ikke. Jeg slettet noe i registeret også. for å bli kvitt ati sakene. Har jeg slettet for mye eller noe? Og forresten hva er en VGA driver? Jeg skjønner ikke dette plz noen hjelp meg... :(

 

Forresten jeg har problemer med min nåværende driver derfor vil jeg ha en oppdatert versjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Fikk denne meldingen du skrev sist når jeg prøve å avinstallere catalyst driverne og re-installere dem uten å restarte operativsystemet. En restart (slik at uninstallasjonen fikk gjøre seg ferdig), og problemet var løst.

 

mvh

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...