Gå til innhold

Får meldinger jeg ikke vil ha, men må betale.


Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på om dette er helt riktig sted, men jeg prøver alikevel :p

 

Det har seg nå slik at jeg har begynt å få meldinger fra 2005 og det virker som det er en chatte greie der noen vil prate med meg, men jeg må betale for hver melding jeg får.. Men jeg vil ikke ha noen, har aldri bestilt noe slikt chatteoppleg før heller.

med i hver melding så er det med en link www.smsenteret.com/members , og et brukernavn og passord, men når jeg skal logge inn så får jeg feil bruker eller passord!

følger også med en mailadresse, har prøvd å kontakte de der, men har ikke fått svar, så nå begynner jeg å bli lei. de har nå tømt kontant kortet mitt for 120kr..

 

Hva skal jeg gjøre?? :cry:

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte å finne dette

 

amatørsex på film, amatørsex på amatørsex amatørbilder, amateur ...

Du må være over 18 år for å bruke tjenestene. Tilbakemelding: [email protected] Dette kjøpet er et løpende abonnement med automatisk fornyelse. ...

 

Vil ikke åpne siden siden jeg er på jobb hehe, da kan det blir bråk. men kanskje det står noe der? Siden de bruker smsenter.com som email adresse.

 

Virker som om det er flere sider som bruker den adressen

 

www.amatoersex.com

www.knulla-mig.com

www.knulle.org/sex.htm

osv

 

Virker for meg som om nummeret ditt har havnet i et skikkelig dårlig selskap

Lenke til kommentar

Prøv å kontakte din operatør (Telenor, NetCom etc.) og spør om de kan få stoppet tjenesten. Tror det er det er her man får størst sjanse til å få stoppet tjenesten. Du kan jo også prøve å sende "STOPP" eller noe sånt til 2005... Men da kan det være at de ville begynt å sendt enda flere meldinger, da de merker at nummeret ditt er aktivt! Men jeg ville først prøvd å kontakte operatøren! Og det så fort som mulig!!

Lenke til kommentar

Vet ikke akkurat med denne tjenesten, men det er ikke ukjent at man "abonnerer" på en tjeneste når man først har brukt den. Jamba var/er f.eks. en slik tjeneste, der det i liten skrift står at man abonnerer på å få 5 stk meldinger a kr 30 i mnd. Operatørene har en fullstendig liste over kontaktnr/mailadresser til de forskjellige innholdsleverandørene, så når du får det fra NetCom kan du ringe dem for å få det avslutta.

Lenke til kommentar

Å trekke penger for tjenester du ikke har bestillt er ulovlig. Ta kontakt med operatøren din, og klag til forbrukerombudet og forbrukerrådet (litt usikker på hvilken av disse som er riktig instans her).

 

Tjenesten skal kunne stoppes uansett ved å sende STOPP til nr du får meldinger fra. Går ikke det bryter selskapet med retningslinjer som er satt opp for sms-tjenester.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det var noe greier på forbrukerrådet, der en gjeng fjortisjenter hadde bestillt noe vitsetjenester.

 

Der var det tilsvarende, at de ikke klarte å avbestille.

Det ble ganske mye pes for det firmaet som sendte ut vitsene.

 

jeg husker at broren min rotet seg også borti noe slikt..

han fikk sinnsykt med sms'er og visste ikke hvordan han skulle stoppe dem.

 

men, om du ikke har bestillt fra mobilen din, er det jo helt sløkket.

kan jo være at noen i klassen din har tatt mobilen din mens du har snudd deg?

 

men det bør ikke være juridisk bindene om du ikke har gjort det selv, får vi håpe.

Lenke til kommentar

minner meg om jamba ;)

 

bestiller du en ringetone, er du medlem og det koster 30,- i måneden ;)

 

så må man få tak i brukernavn og passord for å melde seg ut av tjenesten.. og når man har tastet inn det.. så er det "feil på siden"..

 

fikk ordna det til slutt da.. :p

 

(må si at dette er leenge siden)

 

kansje nån har meldt deg på..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Funket fett med detta 4 sifrede nummeret.

Men nå har jeg begynt å få slike erotiske meldinger,

Har du lyst på en spennende flørt... osv...

Får det flere ganger, har prøvd å sende stopp tilbake til nummeret, men det slutter ikke, Nummeret er: 4721500266. Noen som har kjennskap til dette?

 

EDIT: på meldingen står det også hvis jeg skal stoppe tilbudsinfo skal jeg ringe 81509583. Når jeg ringer dit kommer jeg til en slik telefonsvarer greie som jeg hater generelt, og legger bare på :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Jeg hadde klagd til forbrukerombudet. Det gjør du her:

 

http://www.forbrukerombudet.no/?id=1609

 

Du skal jo selvfølgelig ikke betale for alt det pisset her.

Og om dette er lignende meldinger som jeg mottok før i år så tror jeg faktisk de som sender ut har fått rimelig strenge brev fra ombudet før - så kanskje de får bøter nå? :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...