Gå til innhold

EA er bra!


Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli skikkelig lei de mange whinerne her på forumet som straks EA blir nevnt absolutt skal prate dritt om selskapet. Mye av dette har et budskap som lyder omtrent slik:

 

"åååååhh! EA gir ut så mange bra spill, men noen av de er skikkelig dårlige! Faen asså, det er noen spill jeg har hatt mye moro med, men det var 7 bugs i et spill jeg spilte som var utgitt av EA så EA må dra til helvete, pengeslukere asså! Det var ikke verdt båndbredden jeg brukte på å laste ned spillet, jeg er så sint, nå skal jeg ihvertfall ikke kjøpe et spill utgitt av EA noen gang!"

 

 

Noe av kritikken EA får er jo berettiget, men de gir faktisk ut veldig mye bra også!

 

Måtte bare få ut litt frustrasjon etter å ha lest n'te tråd som starter som en diskusjon om et spill og ender i kjedelige gjentatte negative utsagn om et firma som gir ut de beste og fleste spillene jeg har spilt. Uten støtten EA gir til utviklere, ville mange firmaer som lager spill aldri eksistert. Men selvfølgelig, alt har to sider, synes bare det har vært en veldig ensidig debatt til nå....

 

hva synes dere andre?

Endret av halola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

minst tre ord? som i overskrift >= 3 ord ?

 

 

string overskrift = "EA er bra!";

int count = 0;

string[] ordliste = overskrift.Split(" ");

foreach(string ord in ordliste)

{

count++;

}

 

Console.Writeline("Antall ord = " + count);

 

hvis jeg kjører dette programmet får jeg Antall ord = 3

Er det noe jeg ikke har skjønt? ;)

Endret av halola
Lenke til kommentar
hva synes dere andre?

Jeg fatter ikke at folk gidder å bruke tid på å skrive om spill de likevel (i hvert fall påstår) ikke vil kjøpe, fordi det er nok et ea-produkt. EA har flere gode produkter, og jeg må innrømme at hjemlengselen dukker opp når jeg sitter på kino og ser reklamen for EA, med hviskelyden. EA har som sagt svært mange spill. Og naturlig nok kommer jeg aldri til å spille en stor andel av dem. Men jeg gidder ikke skrive side opp og side ned om disse spillene som jeg tror jeg ikke vil like, eller som jeg vet jeg ikke vil like. For å si det på en annen måte: Om jeg går på Ikea for å kjøpe ei billig ramme til bildet mitt, så gidder jeg ikke kritisere alle de andre varene jeg går forbi. Og hadde jeg ikke engang handlet ramma, så hadde jeg ikke engang giddet å kritisere Ikea.

 

Jeg sier det igjen: At de gidder :no:

Lenke til kommentar

Liker bare ikke EA. De gjør hva som helst for en neve med penger. Om de fikk beskjed om å lage et spill der du drepte slektninger så hadde de laga det, for å få penger.

 

Vet at andre selskap er ute etter penger ja, men EA synes jeg går over streken i mange tilfeller. De driter i innholde, er navnet bra og selger produkte, er innholde noe de ikke bryr seg om.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...