Gå til innhold

Bone er ute nå (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HÆ?! I Sam & Max-artikkelen deres ble Bone nevnt, men jeg visste ikke at det var på randen til å bli ferdig!

 

Jaja, får prøve det da. Han så jo så søt ut! :)

 

EDIT: Dæven, det der var jo dritartig! Skikkelig bra voice-acting også, og den sto absolutt i stil med karakterenes utseender og deres bevegelser.

Dessuten var humoren veldig lik de gamel spillene også (vel, ikke like grov som i noen av de gamle LucasArts-spillene).

Dette spillet beviser at Telltale folka virkelig kan deres jobb, og at Sam & Max absolutt er reddet (det er Telltale som står bak det nye Sam & Max, for de som ikke vet det).

 

Oppfordrer alle som liker LucasArts' gamle pek&klikk-klassikere, for dette står virkelig i stil med de gamle spillene! Go telltale! :w00t:

 

BTW: Vil dere komme med en omtale av dette første kapitlet?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig ikke så mye annet enn at jeg tror de vil prøve å fortelle hele Bone-sagaen i spillform. De sier selv at hver del skal kunne stå på egne ben (historiemessig), men tegneseriene har en slags hovedhistorie som går over flere bøker, så jeg regner med det samme skjer med spillene.

 

Er jo mulig de kommer til å samle noen episoder på CD etter hvert. Jeg vil i alle fall tro at de kommer med noen tilbud etter hvert som det kommer flere episoder, slik at det blir billigere for eventuelt nye spillere å skaffe seg alle episodene.

 

Det ser ut til å være litt forskjellige meninger i forhold til om episode 1 er verd pengene eller ikke. Enkelte sier de har spilt gjennom den på cirka to timer, og det er jo ikke direkte mye. Samtidig er det mange som er veldig fornøyde og føler de har fått valuta for pengene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...