Gå til innhold

Jeg ser ikke spillkarakteren min!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk meg WoW idag men har et lite problem, jeg ser ikke spillkarakteren min!

Jeg har en NE druid på bloodfeather, når jeg starter opp ser alt ut til å fungere bortsett fra det at jeg kunn ser skygen til karakteren min. Ser heller ikke det bilde av den som skal være oppe i venstre hjørne. PC specs står i signaturen, alle forslag vil bli testet! Er skikkelig kåt på å få komme igang med spillinga :p

 

Har forresten 2PCer, har testet på den andre PCn og. Er samme problemet der...

 

Glemte å nevne at "Logout" og "Exit Game" heller ikke funker :(

Endret av <[47]>
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvd å slette "Interface", "WDB" og "WTF" mappene?

Er som sagt helt ny i dette, sletta interface mappa men hvis jeg sletter WDB og WTF mappene vil ikke jeg da også slette karakteren min?

 

Er forressten noe veldig rart med spillet mitt, når jeg skal snakke med folk så får jeg ikke opp noen dialogboks. Når jeg angriper et dyr så blir bare charn min stående, prøver jeg å kaste en spell så blir han bare stående der å charge opp til å kaste den men gjør ikke noe! Får heller ikke dyr til å angripe meg! Akkurat som om jeg ikke får skikkelig kontakt med servern elns!

Lenke til kommentar
>' date='16/09/2005 : 14:51']
Prøvd å slette "Interface", "WDB" og "WTF" mappene?

Er som sagt helt ny i dette, sletta interface mappa men hvis jeg sletter WDB og WTF mappene vil ikke jeg da også slette karakteren min?

Tenk at dette var tilfelle; hvor lang tid tror du det hadde tatt før det lå verktøy på nett som kunne få deg til level 60 i et tastetrykk, gitt deg valgfrie våpen osv.? Karakteren din ligger selvfølgelig lagret på serversiden, ikke lokalt hos deg.

Lenke til kommentar
>,16/09/2005 : 14:51]
Prøvd å slette "Interface", "WDB" og "WTF" mappene?

Er som sagt helt ny i dette, sletta interface mappa men hvis jeg sletter WDB og WTF mappene vil ikke jeg da også slette karakteren min?

Tenk at dette var tilfelle; hvor lang tid tror du det hadde tatt før det lå verktøy på nett som kunne få deg til level 60 i et tastetrykk, gitt deg valgfrie våpen osv.? Karakteren din ligger selvfølgelig lagret på serversiden, ikke lokalt hos deg.

Nei jeg vettafan... er som sagt helt ny til dette!

 

Har uansett funnet svaret på problemet :)

 

Er routern min som blokker spillet fra å hente div. info fra servern!

Noen som kan være så snill å fortelle meg hvilke porter WoW kjører på?

Satte nettverkskabelen direkte i PCn og da funket alt som det skulle :)

Lenke til kommentar
>,16/09/2005 : 14:51]
Prøvd å slette "Interface", "WDB" og "WTF" mappene?

Er som sagt helt ny i dette, sletta interface mappa men hvis jeg sletter WDB og WTF mappene vil ikke jeg da også slette karakteren min?

Tenk at dette var tilfelle; hvor lang tid tror du det hadde tatt før det lå verktøy på nett som kunne få deg til level 60 i et tastetrykk, gitt deg valgfrie våpen osv.? Karakteren din ligger selvfølgelig lagret på serversiden, ikke lokalt hos deg.

Heh, neida, characteren din er ikke lagret lokalt, er bare instillingene dine i UI for hver character som ligger lagret i WTF/WDB mappene så vidt jeg vet.

 

Blir nesten som en kamerat av meg det; han trodde han kom til miste alle de x timene han hadde brukt på questing osv om han krasjet/alt+f4/ctrl+alt+delete. Trodde man måtte logge ut på vanlig måte for at framgangen din skulle bli lagret :p

 

 

Jaja, bra du fant ut hva som var galt da :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...