Gå til innhold

Rar Lyd fra MIST 500W


regeli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lyden kommer av Aktiv pfc eller hva det heter, det er ikke noe gale med den summe-lyden. Hvis du sender den inn( som du kan ) så blir den bare solgt som demo-vare etterpå. Men hvis det plager deg, så send den inn :thumbup: men det er ikke noe gale. Trodde det samme selv. Lyden kommer av Aktiv pfc..jeg tror det er det det heter. Ikke alle har den lyden.Men som sagt ikke noe gale og Mist er en dødsbra psu.

Lenke til kommentar

Summelyden på Mist er det flere som har og Microplex sier at det ikke er noe gale, Lyden kommer av Aktiv pfc( tror det er det det heter), passiv pfc har ikke sånn lyd. Jeg snakker bare ut i fra Mist 500w. Men klikke-lyd har jeg ikke hørt om, bare summing eller lav knitring(veldig lav, sånn at du må legge øret inntil) Stikk på forumet hos microplex :thumbup: men som jeg har sagt før, klart du kan sende den inn :)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Det som jeg synes er rart, er den ene ledningen på PSUen med to svarte molex kontakter. Når jeg har koblet skjermkort og hovedkort (Asus SLI Premium) på molex kontaktene funker alt fint, men når jeg bruker den ledningen med tre svarte molexkontakter så får ikke skjermen bilde (avskrudd). Har målt at det er spenning på kontaktene og der er det 12V og 5V. Hos en kamerat er det omvendt.

 

Noen som har forklaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...