Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, jeg har No One Lives Forever til PC, jeg har sett det også finnes til Mac. Er det ulovlig å kopiere en Mac versjon da jeg egentlig har kjøpt spillet?

5851870[/snapback]

Spillprodusenten ser nok helst til at du kjøper spillet. Selv om muligens loven forbyr dette, mener jeg at du likevel skal få lov til å gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Ok, jeg har No One Lives Forever til PC, jeg har sett det også finnes til Mac. Er det ulovlig å kopiere en Mac versjon da jeg egentlig har kjøpt spillet?

5851870[/snapback]

Spillprodusenten ser nok helst til at du kjøper spillet. Selv om muligens loven forbyr dette, mener jeg at du likevel skal få lov til å gjøre det. :)

5851911[/snapback]

 

Hmm, la oss sette inn ett annet scenario. Ville samme handling vært lovlig om det var snakk om xBox og Playstation?

Lenke til kommentar
Da er det offisielt. Windows på Mac

Bootcamp

 

Flott flott 30 års presang

5872446[/snapback]

Kunne ikke dy meg. Sakset fra Apples egne nettsider:

 

EFI and BIOS

Macs use an ultra-modern industry standard technology called EFI to handle booting. Sadly, Windows XP, and even the upcoming Vista, are stuck in the 1980s with old-fashioned BIOS.

 

Word to the Wise

Windows running on a Mac is like Windows running on a PC. That means it’ll be subject to the same attacks that plague the Windows world.

Lenke til kommentar
Da er det offisielt. Windows på Mac

Bootcamp

 

Flott flott 30 års presang

5872446[/snapback]

Kunne ikke dy meg. Sakset fra Apples egne nettsider:

 

EFI and BIOS

Macs use an ultra-modern industry standard technology called EFI to handle booting. Sadly, Windows XP, and even the upcoming Vista, are stuck in the 1980s with old-fashioned BIOS.

 

Word to the Wise

Windows running on a Mac is like Windows running on a PC. That means it’ll be subject to the same attacks that plague the Windows world.

5872948[/snapback]

 

Hehe, ja det vil nok oppstå en del problemer, med tanke på virus. Men syntes det er gode nyheter after all. Løser mange problemer for mange som har lyst på mac men ikke kan pga. jobb/skole

Lenke til kommentar

Mobiltelefonen min synger på siste verset og jeg er på leting etter en ny. Men hvorfor i helvete poster jeg dette i Macafé?

Jo, det har vært en del rykter om en kommende iPhone.

1034.jpeg

Tror dere vi kan vente denne før alt for lang tid har gått?

La oss tenke oss om litt,;

- Apple har patentert navnet iPhone (mange år siden)

- Patentert teknologi

1035.jpeg

- Apple har hatt kontakt med andre mobil produsenter som BenQ.

- Og til slutt sjekk denne lenken

 

Jeg spør igjen, tror dere vi kan vente oss en iPhone i løpet av 2006?

Lenke til kommentar
Mobiltelefonen min synger på siste verset og jeg er på leting etter en ny. Men hvorfor i helvete poster jeg dette i Macafé?

Jo, det har vært en del rykter om en kommende iPhone.

 

Tror dere vi kan vente denne før alt for lang tid har gått?

La oss tenke oss om litt,;

- Apple har patentert navnet iPhone (mange år siden)

- Patentert teknologi

 

- Apple har hatt kontakt med andre mobil produsenter som BenQ.

- Og til slutt sjekk denne lenken

 

Jeg spør igjen, tror dere vi kan vente oss en iPhone i løpet av 2006?

5932100[/snapback]

Mange har spekulert i dette, jeg kan bare si at jeg håper at den kommer i år. Med Apple er ingenting sikkert... Jeg bare håper det at lommeboka kan tåle en trøkk når Apple lanserer iPhone, for en ting er sikkert; den kommer ikke til å bli billig...

5932205[/snapback]

 

iPhone vil nok koste en god del ja. Tenk en 4 gb harddisk og kanskje iSight bygd inn i ett designersmykke fra Apple er garantert en innertier som mange er villige å betale for.

:hmm:

 

pst: må bare informere om at man helst ikke quoter bilder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...