Gå til innhold

UI`s etter 1.7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg støtter ahpadt på detta, du kan ikke forvente at alt skal komme til deg på sølvfat. Om du ikke liker at alt du har av plugins bugger, så disable dem og vent til det kommer versjoner av dem som funker med 1.7.

 

Ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Jeg støtter ahpadt på detta, du kan ikke forvente at alt skal komme til deg på sølvfat. Om du ikke liker at alt du har av plugins bugger, så disable dem og vent til det kommer versjoner av dem som funker med 1.7.

 

Ikke verre enn det.

Jeg forventer ikke at alt skal komme på et sølvfat... jeg spurte om det var noen mods som funker.. ikke om det var noen små addons som funka. jeg var ute etter hele mods. selvfølgelig veit jeg at forskjellige addons funker. og Mods er ikke å få ting på sølvfat. det er HELT normalt... jeg lurte bare på om noen hadde blitt uppdata ennå.

 

hvis du syns at å downloade et ferdig mod er å få ting på sølvfat så lurer jeg på hvordan du har hatt det. No affence

Lenke til kommentar

Seeo.. Det finnes flere sider som har wowUI databaser, bla. Curse-gamig som nevnt i sted. Her kan du jo lete litt. du finner fort at de har flere oppdaterte UI pakker som funker på 1.7 som f.eks Ultimate UI :D og mange fler.. de fleste kommer opp i helga nå. siden de som lager dem har bedre tid da. sjekka sida i dag og de som er mest populære har begynt å poppe opp på recently updated delen deres.

Lenke til kommentar
2. Å laste ned en og en interface addon er slitsomt

Om du synes DET er slitsomt så har du ikke opplevd mye i gamer-livet ditt... ;)

nei da har jeg vell ikke det. og jeg er ikke intresert i å gjøre det heller. jeg har wow for å spille wow ikke for å sitte å gruble over en ny vri jeg kan gjøre på addonen min :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...