Gå til innhold

Den store sitat/andre bra setninger tråden.


Singh tha king

Anbefalte innlegg

Her kan vi poste de bra sitatene vi har funnet eller andre bra setninger, må ikke være sitat.

 

Skriv helst med hvem som har sagt det og gjerne ordrett(altså akkurat som personen har sagt det) om det er en sitat.

 

 

Jeg vil bidra med denne:

Nå har jeg sagt det tusen ganger før, og nå sier jeg det for tredje og siste gang.-Kjell Mange Bondevik

 

og denne

 

Du burde være glad for at det finnes nerder på denne jord, eller så hadde du aldri lest denne stningen.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Nå har jeg en paraply og en plakat, men det mangler fortsatt noe..." -jeg litt deppa etter jeg hadde kjøpt meg en paraply og en plakat

 

"Somebody's playing with my dick, and it aint me!" -en av hovedfolka i en film klat "Fallen"

 

"Blinding ignorance does mislead us. O! Wretched mortals, open your eyes!" -Da Vinci

 

"Life... loathe it or ignore it, you cant possible like it!" -Marvin fra a Hitchhikers Guide to the Galaxy

 

"When you think life cant possible get any worse, it suddenly does!" -Marvin

 

"A theory claims that, whenever somebody discoveres the true meaning of the Universe and why its there, it will instantly dissapear and reappear as something even more bizzare and unexplicable.

another one claims this has already happened" -Hitchhikers Guide to the Galaxy

 

Forresten, hvis dere ble fly forbannet over harseleringen og har planer om å gå bananas som hevn: Norge er det landet til høyre. Jepp, det som det står Sverige på.

 

Problemene med ferdigposer er bare to, men de er store. Pasta Bolognese smaker skikkelig ekkelt, og dessuten koster slike poser en formue. Denne kostet 26 kroner. Du kunne fått 13 pakker nudler for samme prisen.

 

Når man headbanger til musikk, kan man lett slå hodet i veggen bak seg.

Veggene på hybelen er steinharde.

Selv om man har slått hodet i veggen én gang, forhindrer dette ikke at man kan gjøre det igjen.

Veggene på hybelen er like harde, uavhengig av antall ganger hodet slås mot dem.

 

Glassflasker kan dele seg opp i utrolig mange biter.

Om man ikke tørker opp ordentlig, kan man trå på bittesmå glassbiter i ukevis.

Hvis man stikker Q-tipen på skrå oppover og ikke bare rett inn, går den mye lenger inn.

Det gjør vondt som satan å kjøre Q-tipen for langt inn.

 

Det er ikke så smart å åpne en bildør slik at du får kanten på den i ansiktet.

Firkant Rene klær skal ikke legges i en pose med et ukokt egg nederst. -Sitater fra www.tragisk.com

Endret av AftaBurn
Lenke til kommentar
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

guy, the best golfer is a black guy, the tallest guy in the NBA is

Chinese, the Swiss hold the America's Cup, France is accusing the

U.S. of arrogance, Germany doesn't want to go to war, and the three

most powerful men in America are named 'Bush', 'Dick', and 'Colon'.

Need I say more?"

 

-Chris Rock

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...