Gå til innhold

Spillverket.no: Takk til gamer.no for omtalen av Gothic 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meiner du "patcher"? I so fall trur eg svaret er nei. Gothic 2 kom vel ut på tysk ei god stund før det kom på engelsk, so den engelske versjonen var allereie bugfixa. Hos meg var det ganske stabilt. Kræsja noko slikt som to gonger i løpet av all tida eg har hatt det, begge gongane i forbindelse med at eg har trykt "alt+tab" for å sjekke Messenger. Kan ikkje klage.

 

Gratulerar med kjøpet forresten, du har mykje å glede deg til. :D

 

Kay

Lenke til kommentar
[iC' date=15/09/2005 : 20:09]
Ja. G2 er et kjempespill. Er så veldig veldig irriterende at expansion ikke har kommet på engelsk (har vel mistet håpet nå...). Nå er det bare å glede seg til Gothic 3  :thumbup:

Mistet håpet? Din tullebukk, The Night Of The Raven HAR kommet ut på engelsk! Og jeg mener ikke modden!

Foreløpig får du bare kjøpt det fra Polen (var en fyr her på Gamer som la ut en link i en tråd - Dinsdale tror jeg), men den kommer snart til de andre landnee i Europa! :) ¨

NOTR er kommet på engelsk i Ungarn og Polen også, men er ikke fastsatt noe dato for når det kommer i resten av verden. Men den burde kommer snart...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Fint å se at man oppdager, spiller og elsker Gothic 2 fremdeles. Er nettopp ferdig med "Raven" (add-on) og opplevelsen ble ikke dårligere av det. Har holdt på med dette spillet i mange år nå, og jeg oppdager nye ting fremdeles. Igår bl.a møtte jeg en kar jeg ikke kunne drepe, en bug. Må finne ut av dette i helgen...

 

Ellers mener jeg at helten i Gothic 3 (skal jo være den samme) løper utrolig feminimt. Sjekk filmene.

4851975[/snapback]

 

 

Denne posten fikk meg faktisk til å ville spille gjennom Gothic ENDA en gang. Er litt gammelt nå, men det gjør meg ikke noe. digga hele spillet. Grafikken er ikke alt ( men det har faktisk ganske bra grafikk synes jeg, pluss en genial atmosfære )

 

:)

 

edit: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=11599

 

er det den nye versjonen, med NOTR?På utgivelsesdato står det 18/11/05 , men det står ikke noe om at det er det. hmm

Endret av asad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...