Gå til innhold

Oppgradering AMD: Nytt hk, cpu, psu 10k AGP


Anbefalte innlegg

Har en venn som skal oppgradere dataen sin.

Han har et 6800GT AGP kort som han vil beholde, så derfor må han ha et hovedkort med AGP støtte.

PSUen er jeg nesten sikker på (MIST 500w), men er usikker på hk. Tror jeg går for en Athlon 64 3700+ 939 cpu.

Dataen brukes til spilling for det meste. Ny ram kan også vurderes så lenge budsjettet holder :)

Takk for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøp på netshop

beste netbutikken ever :D

der kan du kjøpe amd 64 og OCZ minne

selv skal jeg kjøpe dette minnet der ifra: OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition :thumbup:

 

ikke gidd komplett de bare monger og har ikke OCZ minne :p

:nei: ocz minne er ikke alt her i verden...

i min væren er TwinMos faktisk fryktelig bra... og Corsair enda bedre...

 

selv om ocz er bra MÅ man ikke ha det,det er ingen årsak til å utelukke komplett...

Lenke til kommentar
kunne du si hva busjettet hans er?

 

btw: gå får amd 64  :thumbup: amd 64 ftw!

les i førsteposten så ser du at han alerede skal ha en amd 64 3700+ s939 :tease:

 

Mangler du lese briller?

 

AsRock Dual S-ATA II kortet er veldig bra, da kan han jo beholde agp kortet og kjøpe et pci-e kort senere. Vist du har to skjermer ligende så kan jo det også være kjekt med to skjermkort :thumbup:

 

OCZ ram er bra, hva med å kjøp noe ala' det samme som iron-vetle nevner

 

Mist 500w er bare konge pcu, jeg har i vertfal ikke koment over noe bedre pcu. I forhold til pris/utelse/støynivå så er dette en av de beste pcu'ene jeg mener du kan får tak i

 

Skal maskinen overklokkes eller noe sånt? :w00t:

 

Edit: Jeg har selv kingston Hyper X og er veldig fornøyd, se profilen min for nermere spesifikasjoner. Jeg kjøpte det fra SHG.no der har de hasse billige varer.

 

Tror du burde bestile fra shg, netshop og microplex :D

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Drøyer på minnet, jeg har kjøpt meg noen nye OCZ brikker så selger mine gamle til han.

Det jeg trenger er konkrete hovedkort, men det hovedkortet med både agp og pci-e så ikke så dumt ut.. hmm..

Takk for svar, si ifra om det er noen andre dere foreslår.

Det at det er både agp og pci-e er ikke sånn veldig viktig, sidne skjermkortet hans holder like lenge som resten av dataen.

 

edit: og budsjettet er 10k eller 10000 da :)

Endret av kuroger
Lenke til kommentar
Drøyer på minnet, jeg har kjøpt meg noen nye OCZ brikker så selger mine gamle til han.

Det jeg trenger er konkrete hovedkort, men det hovedkortet med både agp og pci-e så ikke så dumt ut.. hmm..

Takk for svar, si ifra om det er noen andre dere foreslår.

Det at det er både agp og pci-e er ikke sånn veldig viktig, sidne skjermkortet hans holder like lenge som resten av dataen.

 

edit: og budsjettet er 10k eller 10000 da :)

Tror nok AsRock Dual S-ATA II er rette valget ;)

 

Vist jeg ikke tar feil så er det lås på PCI, PCI-E og AGP på kortet.

 

Det er en egen tråd om kortet ta å spør der, så får du sikkert svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...