Gå til innhold

Lite strømstyring - skjermkort


Owners

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror heller det er vifta på kortet som begynner å ta kvelden, hvis du har mulighet ta ut kortet å blås det rent. Kanskje det vil like en liten dråpe med symaskin olje, kan hende at den bare trenger litt smøring.

Kan jo før du gjør det se om vifta går rundt, når du starter pc'en, hvis den ikke starter så kan du jo prøve å dytte den igang.

 

Hvor gammelt er kortet?

 

Edit: Og hvilket kort er det snakk om?

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Jeg tror heller det er vifta på kortet som begynner å ta kvelden, hvis du har mulighet ta ut kortet å blås det rent. Kanskje det vil like en liten dråpe med symaskin olje, kan hende at den bare trenger litt smøring.

Kan jo før du gjør det se om vifta går rundt, når du starter pc'en, hvis den ikke starter så kan du jo prøve å dytte den igang.

 

Hvor gammelt er kortet?

 

Edit: Og hvilket kort er det snakk om?

Det er dette kortet :Gainward GeForce 6800LE 128MB DDR

AGP, Tv-Out, DVI, Bulk -Demo

 

 

Jeg vet ikke hvor gammelt det er men fikk det nettopp fra komplett som demovare.Det høres ut som at vifta går da men.Hører ihvertfall det.Det gamle kortet jeg har er det ingen vifte på så det er en forskjell på lyden når maskinen kjører.

 

Lydkortet er forresten montert rett ved siden av skjermkortet .

Endret av Owners
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...