Gå til innhold

Noen som spiller Close Combat first to fight?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Lurer på om noen spiller Close Combat First to Fight.

Lurer på hvordan gameplayet er, og om det er en multiplayer del der..

og hva er systemkravene?

Vurerer å skaffe meg det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvor skal jeg begynne? Jeg ble også fristet til å kjøpe spillet. Skjermbildene ser fortreffelige ut, og gameplayet virker lovende. Men etter min mening, så er virkeligheten en annen. Lagkameratene er til tider dumme som brød, og blir en av dem skutt, ja da er det å begynne på nytt. Irriternde! Gjennom spillet ledes man nesten gjennom en korridor. Ikke mange valg man kan foreta seg. I alle fall ikke på den taktiske siden. Man møter de samme motstanderne hele tiden, med de samme dumme kommentarene. Man blir litt lei. Når det gjelder maskinkrav, så tror jeg ikke det krever all verden. Jeg har en middels maskin, og det går fint på den. Lyden gir jeg heller ikke toppkarakter. Dumpe og flaue våpenlyder. Kommentarene til lagkameratene blir man også fort lei. De gjentar seg til det kjedsommelige. Grafikken er som man kan forvente av et forholdsvis nytt spill, men ikke noe som kommer til å huskes.

Multiplayerdelen har jeg ikke fått testet noe særlig. Jeg ble lei spillet etter halvgått løp i singleplayerdelen. Deretter havnet det på hylla. Dette er jo min mening, og det er mye mulig du vil komme til å like spillet. Men var jeg deg, så ville jeg bruke pengene mine på Battlefield2. Skal jeg summere, så må det bli at spillet er upolert og halvferdig... :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...