Gå til innhold

Mottok oppripet bærbar av netshop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk netshop. Da anser jeg også saken som ferdigbehandlet og ser frem til at pengene blir overført til min konto. Takker for at saken ble behandlet ryddig og at vi kom til enighet. Håper å kunne fortsette det gode kundeforholdet jeg har hatt til dere til dags dato. Var faktisk en av deres første kunder da dere åpnet opp som hardwarebutikken.no

 

Håper da at en moderator kan stenge tråden da denne anses som løst.

 

Mvh Lightning

Lenke til kommentar

Jeg merket meg en sak fra forrige side Lightning: Du hadde informert Netshop på mail om at du ville legge frem saken på forumet, OG du håpet at dere kunne funnet ut av en minnelig løsning uten innblanding av andre?? Er noe som ikke stemmer for meg der..

 

Jeg syns du fikk to helt greie valg. Enten beholde PCen slik den var, og heller vente en uke til du har 10 nye riper som matcher den første, eller få tilbake pengene dine på angrefristen, selv om denne hadde gått ut.

 

Nå virker det som du er fornøyd med avslutningen på saken, og intet er vel bedre enn det.

 

PS. Ved angrefrist er det kunden som dekker fraktkostnader, du har derfor ingen rett til å få tilbakebetalt porto.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...