Gå til innhold

Hummer-bærbar lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dette er en ordentlig ruggadized (sp?) maskin så er det jo faktisk ganske revolusjonerende. Disse bruker som regel å ligge nesten et par tre år etter resten på maskinvare spesifikasjoner. Jeg har vel maskinen misstenkt for bare å ha et kraftig skall, mens resten er rimelig ordinært.

Det finnes flere solide bærbare som nylig er lansert, blant annet panasonic: http://www.hardware.no/artikkel/18503

Lenke til kommentar
Hvis dette er en ordentlig ruggadized (sp?) maskin så er det jo faktisk ganske revolusjonerende. Disse bruker som regel å ligge nesten et par tre år etter resten på maskinvare spesifikasjoner. Jeg har vel maskinen misstenkt for bare å ha et kraftig skall, mens resten er rimelig ordinært.

Det finnes flere solide bærbare som nylig er lansert, blant annet panasonic: http://www.hardware.no/artikkel/18503

Den har da også mye lavere specs.

 

Når får vi Hummer vs. Ferrari? Jeg stemmer for "tåler'n hammer'n" testen som første benchmark :p

Lenke til kommentar
men altså Panasonic Toughbook stiller i en litt annen klasse.. den tåler MYE slik jeg har forstått

 

Mens hummeren er solid, slik jeg skjønner det

Korrekt, i tillegg er toughbook helt lukket som gjør at den takler sølebad langt bedre enn denne. Også derfor den har en svakere prosessor for å redusere varmeutviklingen.

Lenke til kommentar

Synes det er bra at noen andre en Panasonic prøver å lansere en bærbar som faktisk tåler noe. :thumbup:

 

De fleste vet jo at en bærbar-pc funker stort sett helt greit frem til den dagen noen mister den i gulvet, eller søler noe på den.

Dersom flere lanserer bærbare i denne kategorien, så blir det forhåpentligvis konkuranse på området, og prsene vil gå ned.

Kansje de vil nå ett prisnivå som er akseptabelt for vanlige dødelige, en dag?

 

Så jeg sier: "Hjertelig velkommen!" (..uansett om den var stygg!) ;)

Lenke til kommentar
De fleste vet jo at en bærbar-pc funker stort sett helt greit frem til den dagen noen mister den i gulvet, eller søler noe på den.

Og det var nettop derfor pc produsentene begynte å produsere billige laptop'er. De fant ut at de tjente mer på at en slepphendt uvøren bruken kjøpte en billig laptop, mistet den i bakken/sølte cola på den og kjøpte en til slit. :!:

 

Nei men spøk til side. Jeg tror dette bare er en reklame gimick (var det riktig skrevet..?), som noen hintet fram på lengere opp i tråden: Det er sikkert bare et hard skall rundt en helt ordinær maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...