Gå til innhold

Ekstern Slim DVD-brenner USB2 ønskes


Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ekstern DVD-brenner i slim-formatet.

 

45075_1_large.jpgIMG1909_MKT_IMG_FILENAME_1.gifPADVD010U_accessories_b.jpg

20302.jpg

 

Hvor får man kjøpt slike?

Er de som ofte overpriset? (med tanke på at andre DVD-brennere koster fra ca 300kr og andre slim DVD-brennere koster fra ca 600kr)

 

Oi, jeg fant vist en som var relativt rimelig (700kr). Er denne noe bra? LiteOn SOSW-852SX-02

 

Eller finnes det noen billige chassi til slim-brennere som jeg kan bruke sammen med NEC ND-6650 ?

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kvase: Over 1000kr synes jeg er dyrt.

 

OC-Freak: Da dropper jeg LiteOn. Vet du om noen eksterne USB2-baserte kabinetter for tynne optiske drev som kan brukes med NEC ND-6650 ? Evt. en overgang mellom USB2 og den ATA-porten som er bakpå så jeg kan lage mitt eget eksterne kabinett.

 

Planen er nemlig å ha en slik brenner bakpå LCD-skjermen. Samtidig får jeg endelig fjernet den siste flatkabelen fra kabinettet og slipper å bøye eg ned til PCen hver gang jeg skal ta inn og ut en CD, samt at den kan brukes med den bærbare PCen når jeg er på reiser.

Lenke til kommentar
kvase: Over 1000kr synes jeg er dyrt.

 

OC-Freak: Da dropper jeg LiteOn. Vet du om noen eksterne USB2-baserte kabinetter for tynne optiske drev som kan brukes med NEC ND-6650 ? Evt. en overgang mellom USB2 og den ATA-porten som er bakpå så jeg kan lage mitt eget eksterne kabinett.

 

Planen er nemlig å ha en slik brenner bakpå LCD-skjermen. Samtidig får jeg endelig fjernet den siste flatkabelen fra kabinettet og slipper å bøye eg ned til PCen hver gang jeg skal ta inn og ut en CD, samt at den kan brukes med den bærbare PCen når jeg er på reiser.

du kan jo kjekke denne da.

Skuff for Optisk Enhet i modulær bay

Pris: 298,- eks.mva

Pris: (370,- ink.mva)

Skuff for ekstra CD-Rom eller DVD-Rom til CL5 modellen.

ring til dem og hør

 

 

 

http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...orieDesc&Anr=31

 

Salgsavd:

--------------------------------------------------------------------------------

 

Tlf: +47 815 50180 (valg 1)

Fax: +47 815 50185

Email Salgsavd: [email protected]

Her kan du få snakke med hyggelige salgskonsulenter om du skulle ha noen spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...