Gå til innhold

Bytte tatatur på Acer Ferrari?


Gjest Slettet+7412534

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+7412534

Hey!

 

Jeg har tenkt å kjøpe en Acer Ferrari 4005 i England.

Da følger det jo med engelsk tastatur.

 

Mitt spm er:

 

Hvor kan jeg få byttet tastaturet over til Norsk tastatur, og eventuelt hvor mye vil det koste?

 

Håper på raske svar.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en tlf til Acer service i norge. SI du har vert uheldig og ødelagt tastaturet på Ferrarien din. De kan sikkert sende deg et nytt...

Ja,svindel er alltid en god ide !! Acer vil ikke oppdage det når du sender inn det defekte tastaturet.

 

Forøvrig,et norsk tastatur vil koste ca 450,- kroner +-.

Ser ikke helt hvor du får svindelen fra. SÅ lenge du betaler, så er det ikke noe problem. Du får jo ikke et nytt gratis...

Lenke til kommentar
Ta en tlf til Acer service i norge. SI du har vert uheldig og ødelagt tastaturet på Ferrarien din. De kan sikkert sende deg et nytt...

Ja,svindel er alltid en god ide !! Acer vil ikke oppdage det når du sender inn det defekte tastaturet.

 

Forøvrig,et norsk tastatur vil koste ca 450,- kroner +-.

Ser ikke helt hvor du får svindelen fra. SÅ lenge du betaler, så er det ikke noe problem. Du får jo ikke et nytt gratis...

Da er vi enige,var bare denne formuleringen jeg reagerte litt på :

"SI du har vert uheldig og ødelagt tastaturet på Ferrarien din. De kan sikkert sende deg et nytt... "

 

:-)

Lenke til kommentar

Hvordan skifter man et tastatur på en acer da? eller en bærbar pc?.. Men det kan jo ikke hjelpe å bare skifte tastatur? Får du bare knappene eller får du et nytt "system" av acer? FOr at instillingene er jo det samma... La oss si at jeg skal bytte ut H knappen min til I på en stasjonær pc tastatur så blir jo det fortsatt H der I en står? skjønner ? trenger bare en forklaring på det :thumbup:

 

Men fra hvilken side skal du kjøpe aceren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...