Gå til innhold

Maxtor 200GB vises som 32GB


MentalT

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vet at noe lignende tråder har vært oppe før, men nå har jeg samme problem, og jeg tror jeg har prøvd alt!

 

Min nyinnkjøpte Maxtor 200GB (IDE 3.5) vises som 31,5 GB i Diskbehandling og BIOS. Jeg har flyttet på jumperne i alle mulige kombinasjoner, innstalert SP1 og SP2, oppdatert BIOS. Men den vises fortsatt som 31,5 GB (uformatert). Det er jo kjedelig og behandle disken, og få den som 31,5 GB når den egentlig skulle vært på 200.

 

Jeg har en Seagate 40GB frafør, som er tilnermet stappfull.

 

Nå har jeg diskene slik:

 

Seagate :[:]: (Jumperposisjoner)

Maxtor 200: ::[:]

 

Håper på noe hjelp, ettersom det ikke går mer inn på Seagaten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg vet at noe lignende tråder har vært oppe før, men nå har jeg samme problem, og jeg tror jeg har prøvd alt!

 

Min nyinnkjøpte Maxtor 200GB (IDE 3.5) vises som 31,5 GB i Diskbehandling og BIOS. Jeg har flyttet på jumperne i alle mulige kombinasjoner, innstalert SP1 og SP2, oppdatert BIOS. Men den vises fortsatt som 31,5 GB (uformatert). Det er jo kjedelig og behandle disken, og få den som 31,5 GB når den egentlig skulle vært på 200.

 

Jeg har en Seagate 40GB frafør, som er tilnermet stappfull.

 

Nå har jeg diskene slik:

 

Seagate :[:]: (Jumperposisjoner)

Maxtor 200: ::[:]

 

Håper på noe hjelp, ettersom det ikke går mer inn på Seagaten.

Tja.. Start>kontrollpanel>adminastrive verktøy>datamaskinbehanling>diskbehandling, skal nesten vedde at den ligger der men ikke merket som aktiv..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...