Gå til innhold

hvilke kjøretøy bør legges til i BF2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='14/09/2005 : 22:11'] hover-greia?

 

Båt eller hva?

Det var vel snakk om at hover-kjøretøy skulle komme i BF2, men det ble jo ikke med.

 

Føler kjøretøyene er mer eller mindre perfekte nå, med unntak av Black Hawk (minigunner for kraftig) og AA-kjøretøya (rakettene må treffe bedre)

 

Eneste jeg kunne tenkt var evig med sykler, slik at en slapp å gå så langt når alle stikker av :p

Lenke til kommentar
' date='14/09/2005 : 22:05'] hehe, litt mer seriøst forslag enn B52 så kunne jeg tenkt meg Bradley og BMP2 (Bytte ut eller i tillegg til APC'ne).

 

AC-130 Gunship hadde vært kos, men passer vel neppe inn med de brettene som er nå.

 

Blackhawk "gunship" burde vært med. Litt forskjellige varianter av biler (TOW osv isteden for .50).

Eh.... Bradleyen er med da... Den bruker bare kallenavnet sitt som er Linebacker... :whistle:

Lenke til kommentar
M109 Pally eller Panzerhaubitz 2000 :p

mobilt artilleri ville jeg også ha likt, husker i BF1942 da jeg brukte Kamtsjaksta (husker ikke navnet) alias "stalin organ" på Kharkov til å bare pøse ned raketter på den Tyske basen

Mener å huske att det heter "Stalin Orgel",pga. av lyden den lager

 

Edit:

http://www.battlefield2.net/content/bf42/i...us/katyusha.php

Endret av TAS
Lenke til kommentar
,14/09/2005 : 22:05] hehe, litt mer seriøst forslag enn B52 så kunne jeg tenkt meg Bradley og BMP2 (Bytte ut eller i tillegg til APC'ne).

 

AC-130 Gunship hadde vært kos, men passer vel neppe inn med de brettene som er nå.

 

Blackhawk "gunship" burde vært med. Litt forskjellige varianter av biler (TOW osv isteden for .50).

Eh.... Bradleyen er med da... Den bruker bare kallenavnet sitt som er Linebacker... :whistle:

tror han mente M2/M3 Bradley, omtrent den beste APC/Tank komboen man kan komme borti

 

 

 

 

B52 blir da fortsatt brukt i dag, og skal brukes til 2045. Fornøyd :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...