Gå til innhold

Kicket fordi jeg var for god?


Anbefalte innlegg

Har nettopp investert i ny pc, og installerte følgelig HL2 for å spille igjennom det for første gang. Mektig imponert. Men i pakken fulgte jo som alle vet også CS:Source. I den uken jeg har hatt maskinen har jeg spilt dette litt, men ikke mye fordi jeg har hatt problemer med internettlinja. (Problemet er fortsatt ikke fikset).

 

Nå nettopp var jeg inne på en Funmap server. "Asles funmap #1" eller.no. Jeg spilte "bra". Har 24 -2 eller noe på Aim_map2. Men hva skjer? Jeg blir kicket. Fordi jeg spilte for bra. Trodde de at jeg cheatet? Har aldri rørt cheat i hele miyt liv. Og er heller ikke spesielt god i cs (heller disse folkene som var dårlige). Andre ganger når jeg har spilt har jeg aldri hatt så gode stats, ligger alltid mitt på treet. Så når jeg endelig følte at jeg gjorde det bra ble jeg kicket.

 

Blir bare så j***i forbannet. Hvorfor? HVOOOORFOR? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette skjer ofte med meg og jeg blir ofte kalt for cheater osv. public. Slik som jeg har det for meg er Source helt random og fyllt av noobs, så hva med å heller spille 1.6 å møte litt bedre motstand?

For det første er ikke Source "random" og for det andre er det mye mer idioter i 1.6...

 

Og det er idioter i Source også, deal with it.

Lenke til kommentar
Dette skjer ofte med meg og jeg blir ofte kalt for cheater osv. public. Slik som jeg har det for meg er Source helt random og fyllt av noobs, så hva med å heller spille 1.6 å møte litt bedre motstand?

Har spilt endel 1.6 på gammelmaskinen, så det er litt stas og endelig kunne spille Source ;) Men for all del, faller sikkert litt tilbake på 1.6 ETTERHVERT. Men vil heller ikke si at Source er random. Det er fylt av noobs, ja. Men det er desverre 1.6 også.

Lenke til kommentar
Dette skjer ofte med meg og jeg blir ofte kalt for cheater osv. public. Slik som jeg har det for meg er Source helt random og fyllt av noobs, så hva med å heller spille 1.6 å møte litt bedre motstand?

For det første er ikke Source "random" og for det andre er det mye mer idioter i 1.6...

 

Og det er idioter i Source også, deal with it.

"Deal with it." :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...