Gå til innhold

MGS4 bilder - her inne! *56k-warn*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow.. Overraskende.. Han er jo . . .gammel. Veldig gammel. Men hvis dette er in-game er jeg sykt imponert. Ufattelig bra. Likte bildet av Otacon. Noen som kan japansk her? :D

 

*sikle* Kan ikke vente med å få spilt dette

 

(beklager denne rotetet 14iss posten, men når det gjelder nytt Solidmateriale blir jeg målløs ;) )

Lenke til kommentar

Dere kjenner da Hideo fra før? Han har alltid overaskelser og luretriks på lager,

og hvis dere ser godt etter så kan dere se at det der umulig kan være Solid Snake.

Hvilken person er det som har mistet venstre øye og er veldig, og da mener jeg veldig gammel? Skal ikke spoile noe, til de som ikke vet. :thumbup:

Endret av Bandana
Lenke til kommentar
Dere kjenner da Hideo fra før? Han har alltid overaskelser og luretriks på lager,

og hvis dere ser godt etter så kan dere se at det der umulig kan være Solid Snake.

Hvilken person er det som har mistet venstre øye og er veldig, og da mener jeg veldig gammel? Skal ikke spoile noe, til de som ikke vet. :thumbup:

selvfølgelig! la ikke merke til øye"lappen" da jeg så bildene først. :!:

Lenke til kommentar
Dere kjenner da Hideo fra før? Han har alltid overaskelser og luretriks på lager,

og hvis dere ser godt etter så kan dere se at det der umulig kan være Solid Snake.

Hvilken person er det som har mistet venstre øye og er veldig, og da mener jeg veldig gammel? Skal ikke spoile noe, til de som ikke vet. :thumbup:

For det første Big Boss røyker sigarer ;) For det andre, Han er dø, hvis han kommer til livet, må han være veeeldig brent. Men man vet jo aldri. Selv holder jeg en knapp på Mr. Solid Snake, og hvis du ser på det første bildet vi ble vist så ser du et stort bilde av snake, og der har han bart og ser gammel ut, nei, forresten, jeg er 99.99 prosent sikker på at dette er Solid Snake!

Lenke til kommentar
Beklager å være gledesdreper her. Men disse bildene er opplagt scannet fra et blad som har copyright på disse, og er derfor gjengitt her uten tillatelse. Bildene blir derfor fjernet. Diskutere spillet kan dere godt fortsette med, men vi godtar ingen linker til copyrighted materiale!

Hva med en link til Dagbladet som linker videre til bildene? Må jo kunne studere bildene for å ha noe å diskutere.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...