Gå til innhold

Hvordan ta hevn? Litt irriterende fyr


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle...

Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv.

Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut!

Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk...

Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. :p

Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)?

 

 

Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. :ermm:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saken er det at en i klassen min går rundt og disser alle...

Han snakker dritt om mange som mener noe annet enn han, og skryter konstant av seg selv.

Nå har en god del av oss lyst til å ta hevn. Få han til å drite seg skikkelig ut!

Vi har en idê: Det er en stor fest snart, der det er nærmere 160-200 stk...

Vi har tenkt å sjenke han, gi han en øl med store mengder avføringsmiddel, og sette han ut på midten på dansegulvet. :p

Andre idêer (trenger ikke bare å være på denne festen)?

 

 

Moderator: Blir denne litt for..... så steng den. :ermm:

Hvis du/dere Virkelig gjør dette. får han en pillerus

som kan føre til døden..

 

ikke så lurt :hmm:

Lenke til kommentar
Vel, overseing funker ikke..

Han driter også ut jenter, så der kan jeg ikke få noe hjelp.

Han er utrolig svak, men banker jeg han, er jeg redd for konsekvenser.

Pillerus? Hvorfor det? Reagerer avføringsmiddel med alkohol?

redd for konsekvenser?

 

kan si det sann, jeg hadde blitt mer pissed off hvis noen hadde tatt avføringsmiddel i drinken min foran mange bekjente. Da hadde det vært krig.

Lenke til kommentar
redd for konsekvenser?

 

kan si det sann, jeg hadde blitt mer pissed off hvis noen hadde tatt avføringsmiddel i drinken min foran mange bekjente. Da hadde det vært krig.

Konsekvenser vil si at jeg ikke er en voldelig type..

For det første, han vet ikke det er oss (han er drita, og jeg gir ikke han ølen).

Vel, jeg driter i om han blir sinna, meningen er at vi kan drite han skikkelig ut...

Sånn at hver gang han prøver seg på å drite ut oss, driter vi ut han...

Lenke til kommentar

Hva er dette for tøys egentlig, en liten tass av en kar går rundt å snakker dritt om alle rundt han? Hvor gammel er han foresten, og dere?

 

Men altså, hvorfor ikke ta å samle de som blir dissa, (virker som det er en del) og si rett ut til fyren hva dere mener om dette. Kan umulig tenke meg at avføringsplanen funker noe godt.

Lenke til kommentar

Vel, vi går på GK (utrolig nok).

Dette kan høres veldig barnslig og teit ut, men han prøver å "drite ut" (han klarer for å si det sånn ikke det, men han prøver... irriterende :roll: ) oss på en litt "voksen" måte.

Det er ikke så mange nei, 3 stk.

Vel, sier vi bare at han kan holde kjeft ovs.. tar han det til en fordel (var en gang at jeg sa han var en umoden drittunge, gikk han rundt med sarkastisk stemme og sa det til alle :roll: )

 

Og jeg må også få sagt at jeg og de andre ikke føler oss mobbet av noen slag. Vi har det kjempebra på skolen, og har mange gode venner.

Det eneste er at vi blir ganske irritert over han og over hans ganske barnslige væremåte..

 

Han dreit seg litt ut her om dagen: Jeg hører litt på Dimmu Borgir (er ikke stor fan av dem, men de kan ha noen sanger som funker), og det gjør ikke han. Så gikk han til en i klassen min og fortalte hvor "dum" jeg var som hørte på Dimmu, og at det var ett satanistisk drittband ovs... Vel, fyren vart ganske irritert selv, fordi han hørt på dimmu selv :p Haha, litt morsomt. :D

Nå er vi liksom "satanistene" i klassa da :p (noe som vi ikke er i det hele tatt)..

Hehe, han er ganske barnslig... :roll:

 

Edit: La til litt!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...