Gå til innhold

nytt agp skjermkort til 2000


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke kjøp 6600GT 128, kjøp heller 6600GT 256

Vist du hadde giddet å lest litt av hvert så hadde du fått med deg at om du skal ha 6600gt så har det ingen betydning om du kjøper 128 eller 256mb versjonen.

Men hvis du hadde fått 256mb skjermkort til prisen av det et 128mb skjermkort koster så er det greit men det vil du sannsynligvis ikke få så gå for 128mb skjermkortet.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg ikke hatt et demo produkt pga erfaringer. Fetter min (beji: terje) han kjøpte et demo brukt hk, det stod samme info som det står på skjermkortet

 

NB! Kun kort!! (Drivere, kabler,manual+ + mangler!)

Varen er demobrukt/ Erstatning fra leverandør.

Varen kan ha skrumerker i fester o.l.

 

Med hans sitt kort så var det masse feil, b.l.a den ene ram slotten virket ikke.

 

Og kammeraten våres er jo mester i å ødelegge ting (125cc, pc... alt)

Lenke til kommentar

Nei. Radeon 9800 yter relativt likt med GeForce 6600GT i eldre spill, men i nyere spill så drar 6600GT greit i fra..

 

Skal personen ha et kort som varer litt ville jeg nok beveget meg noen hakk over 6600GT. Radeon X800 Pro, som nevnt, er flott. Det samme er igrunn Radeon X800 NonPro hvis han ønsker nytt.. GeForce 6800 med 256 MB er også et kort jeg ville vurdert..

 

Alle til ca. 2000 kr.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...