Gå til innhold

Nybegynner skulle hatt et party til quests' ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vel! Jeg kan sikkert hjelpe deg på vei. Driver med nec/monk i old ascalon nå. Vi kan sikkert gjøre noen mission's eller quest sammen. Sånn at vi kommer opp til lvl 20 sammtidig. :) Jeg er da lvl 11. Men det kommer du fort opp i.

 

Har også noe andre char's i lvl 20. Som du sikkert ser i siggen.

 

Please endre emnetittel og skriv litt mere om det du syns om spillet. Så blir det ikke brudd på "Tre-ords-regelen". :thumbup:

Lenke til kommentar
Hallai jeg har begitt meg ut på dette eventyret.... førsteinntrykket... : wow--- :thumbup: vanedannende som pokker :).. jeg er per i dag lvl 8 Necro/Ranger og ja kunne trenge en kompanjong og to til quests... det er jo ikke gøy med Henchmen... :)

Eg er necro/mesmer lvl 14,Komm fra lvl 9 til lvl 14 på ein dag, har ikkje spelt så mykje med necroen, men du kommer fort opp i lvl med necro/sats blood og death magic :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja vel! Jeg kan sikkert hjelpe deg på vei. Driver med nec/monk i old ascalon nå. Vi kan sikkert gjøre noen mission's eller quest sammen. Sånn at vi kommer opp til lvl 20 sammtidig. :) Jeg er da lvl 11. Men det kommer du fort opp i.

 

Har også noe andre char's i lvl 20. Som du sikkert ser i siggen.

 

Please endre emnetittel og skriv litt mere om det du syns om spillet. Så blir det ikke brudd på "Tre-ords-regelen". :thumbup:

Right on! tenkte jeg skulle spille litt etter jobb i kveld.. ikke helt sikker på hvor tid jeg er ferdi men.. tenker sånn i mellom 9 og 23 :(... legg til på Friends listen da så ser jeg deg kansje... :) Lucien Derithiel er meg :)

Lenke til kommentar
Joda kunne jo gjort det men asso... henchmen tar lixom meningen med CORPG bort fra hele spillet. Meningen er jo å spille med andre over internett derav CORPG :) Bruk av Henchmen gjør spillet om til et standard Singleplayer RPG ;)

Ja... Men få deg Guild og vær sosial :) .Men Henc er grei løysing, Altid trufast mot deg

Lenke til kommentar
Jeg har en necro/ele og kan godt hjelpe til litt, har noen andre litt høyere lvl også. nick: D A R K P O W E R

Hei Darpower asso... jeg skulle gå ut a i går.. hehe jeg meldte meg ubevisst ut av guildet... :(.... anyways... dama i helga... spiller igjenn på Søndag kveld :) - send en ny invite? ... Henchmen sux btw! ... Party On! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...