Gå til innhold

Tips til bra multifunksjonsskriver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sjekket der og mange bare skryter av bra billedkvalitet osv... Veldig lite utfyllende. Brukeren av skriveren utdanner seg til grafisk designer og hun er meget kresen på billedkvalitet på utskrift og skanning. Derfor har jeg lyst på anbefalinger fra folk som har peiling.

 

Du skal uansett ha takk for tipset :)

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar
Vel....som jeg skrev så er maks pris 2000 kroner. Blir nok for dyre de alternativene du serverte meg. Du skal uansett ha takk :)

Oj, sorry, det så jeg ikke :S Beklager.

 

Jeg har selv en RX500 som jeg kjøpte for 1800 kroner, den er utgått, men er svært bra. Jeg vet at det er noen få som har den på lager fortsatt, sjekk litt og se - For den er absolutt verdt pengene sine.

Lenke til kommentar
Brukeren av skriveren utdanner seg til grafisk designer og hun er meget kresen på billedkvalitet på utskrift og skanning.

Hvis prisrammen er 2000 og hun som skal bruke den blir fornøyd med det du får for den prisen vil jeg ikke si hun er kresen. Snarere tvert imot.

 

For 2000 får du en brukbar blekkskriver. Skal du ha en bra scanner bør du ut med 2-3000 bare for den.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...