Gå til innhold

InsomniaX - Problemer etter patch.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg og har et problem med Insomniax,tror ikke det har noe med Patchen og gjøre men, lastet det ned i dag fordi jeg tenkte jeg skulle prøve det, det var også noe annet galt så jeg reinstallerte WoW, så nå når jeg setter opp oppløsninga i spillet så blir hotbarene borte, noen som vet hva dette kan være? de kommer heller ikke tilbake nåår jeg setter ned oppløsninga igjen.

 

 

Edit: skrivefeil

Endret av Abe_
Lenke til kommentar

På min insomniax blib toolbars så er bar 1 og 2 bugga. Når jeg går inn i spillet og ser på bar nr1 og trykker shift +2 så ser jeg akuratt samme spellsa, men det er kun ikonene som er de samme, spellsa er de samme som før. Pleier nemlig å bruke en bar for grinding/pvp og en for instanser der jeg bare skal heale (er priest lvl 31) og dette er ganske så irriterendes!

Lenke til kommentar
På min insomniax blib toolbars så er bar 1 og 2 bugga. Når jeg går inn i spillet og ser på bar nr1 og trykker shift +2 så ser jeg akuratt samme spellsa, men det er kun ikonene som er de samme, spellsa er de samme som før. Pleier nemlig å bruke en bar for grinding/pvp og en for instanser der jeg bare skal heale (er priest lvl 31) og dette er ganske så irriterendes!

Skjer nett det samme med meg!

Lenke til kommentar

Temporary fix for Bib not showing stance switches :

 

BibBars overrides the function ChangeActionBarPage(); I've removed this override in BibActionBar.lua in the following way

 

1) comment out the following block of code

 

function ChangeActionBarPage

ChangeBibActionBarPage(CURRENT_ACTION_BAR_PAGE);

end

 

( to comment it out, put a '--' in front of each line .. in my version of bib this is line 17 )

 

2) search for "ChangeBibActionBarPage();" in the same file ( in my version this is line 224 )

 

directly after this line, add a line

 

ChangeActionBarPage();

 

3) once this is done, log out and in again or type '/console reloadui'. we've tested this for druid, rogue and warrior with multiple stances and it seems to work fine. it does not correct any other BibBar errors that we're experiencing but it has eliminated the biggest playability problem.

 

Any other mod that modifies the bar switching probably suffers from a similar problem and a similar fix can likely be implemented.

 

 

_______________________________

 

 

Funket for meg

Lenke til kommentar

Ny versjon av Insomniax har kommet i løpet av natta!!

 

Men sidene til insomniax er nå så treige at jeg får timeout/can not connect/to many connections... så jeg får ikke henta pakka :(

 

Er det noen heldig som har fått tak i den? og som kan sende den til meg? evt. peke meg mot et annet sted jeg kan få henta den?

 

Har ikke spilt WoW siden 1.7 patchen... uten Insomniax ingen WoW på meg... blir rett og slett for kjedlig.

 

edit: siden fungerer igjen!

Endret av xaith
Lenke til kommentar
Temporary fix for Bib not showing stance switches :

 

BibBars overrides the function ChangeActionBarPage(); I've removed this override in BibActionBar.lua in the following way

 

1) comment out the following block of code

 

function ChangeActionBarPage

ChangeBibActionBarPage(CURRENT_ACTION_BAR_PAGE);

end

 

( to comment it out, put a '--' in front of each line .. in my version of bib this is line 17 )

 

2) search for "ChangeBibActionBarPage();" in the same file ( in my version this is line 224 )

 

directly after this line, add a line

 

ChangeActionBarPage();

 

3) once this is done, log out and in again or type '/console reloadui'. we've tested this for druid, rogue and warrior with multiple stances and it seems to work fine. it does not correct any other BibBar errors that we're experiencing but it has eliminated the biggest playability problem.

 

Any other mod that modifies the bar switching probably suffers from a similar problem and a similar fix can likely be implemented.

 

 

_______________________________

 

 

Funket for meg

Her.

Lenke til kommentar
Temporary fix for Bib not showing stance switches :

 

BibBars overrides the function ChangeActionBarPage(); I've removed this override in BibActionBar.lua in the following way

 

1) comment out the following block of code

 

function ChangeActionBarPage

ChangeBibActionBarPage(CURRENT_ACTION_BAR_PAGE);

end

 

( to comment it out, put a '--' in front of each line .. in my version of bib this is line 17 )

 

2) search for "ChangeBibActionBarPage();" in the same file ( in my version this is line 224 )

 

directly after this line, add a line

 

ChangeActionBarPage();

 

3) once this is done, log out and in again or type '/console reloadui'. we've tested this for druid, rogue and warrior with multiple stances and it seems to work fine. it does not correct any other BibBar errors that we're experiencing but it has eliminated the biggest playability problem.

 

Any other mod that modifies the bar switching probably suffers from a similar problem and a similar fix can likely be implemented.

 

 

_______________________________

 

 

Funket for meg

Her.

Sorry kamerat,detta skjønte jeg ikke mye av.^^

Hehe...Noen som kan sette det i klartekst for en stakkars, sliten gamer? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...