Gå til innhold

Fortell meg... hva ville du endret i BF2..


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd som omhandler forbedringer til et så allerede veldig bra spill!

 

Dette er det jeg mener burde være forandre:

 

1. Når 2 stykk sitter i et apache helikopter burde man ha automatisk en knapp som gjorde det mulig og kunne snakke med sin "co-pilot", samme gjelder alle andre kjøretøyer!

 

2. Sniper riflen M95 er 50.cal og den ødeleggelses potensialet er undervurdert...

viss jeg treffer den lille tanken med bensin bakpå en jeep... så skal den sprenge syntes nå jeg!

 

Og viss jeg treffer under hale rotoren til et helikopter så vil det rive i stykker alt av overføring/gir... så då burde det styrte!

 

3. Flere utgaver av samme brett... f.eks Natt oppdrag,

 

4. Også jævlig mange flere brett... og flere kjøretøyer til 64 brettene... hva faen er poenget med at halvet laget sitter igjen i basen på grunn av transportmangel?

 

5. Og selvfølgelig ammo og medics ved egne overtatte flags...

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2. Sniper riflen M95 er 50.cal og den ødeleggelses potensialet er undervurdert...

viss jeg treffer den lille tanken med bensin bakpå en jeep... så skal den sprenge syntes nå jeg!

 

Det hadde jo ikke vært noe realistisk hvis det hadde skjedd.

Okey då begynne og brenne så sprenge..... det burde fått konsekvenser då iallefall :yes:

Lenke til kommentar

mythbusters har vist at bilen ikke sprenger.

det er mange småting som kunne vert gjort, men jeg skulle gjerne ønsket meg et raskere og mer efektivt meny-system.

 

andre ting:

 

1 - fler brett med samme gameplay som strike at karkan

 

2 - anti tanks bør få mer poeng av å ta ned tanks ag transports. det er teit at de får nesten ingenting igjenn for en så viktig jobb.

 

3 - høyere damage på short range

 

 

jeg synes det er en veldig bra idee med ulike versjoner av brettende.

dynamiske vær-efekter hadde vert kult :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...