Gå til innhold

Betatest av forumet (v.3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vi noe release date da? Eller er det for mye å håpe på? ;)

RRH!™

Ey, den er min! :p

Til dere som ikke skjønte det, RRH betyr Rett Rundt Hjørnet.

 

Som en del sikkert har lagt merke til, så har jeg lagt ned ganske mye arbeid i å finne feil, for det meste språklige, i betaversjonen av forumet. No offence, men neste gang burde kanskje en annen ta oversettingen...

Lenke til kommentar
Som en del sikkert har lagt merke til, så har jeg lagt ned ganske mye arbeid i å finne feil, for det meste språklige, i betaversjonen av forumet. No offence, men neste gang burde kanskje en annen ta oversettingen...

Ja, det var en imponerende opplisting du hadde der. Ble nesten litt rørt ;) Meget godt arbeid det du gjorde. :thumbup:

Lenke til kommentar
Som en del sikkert har lagt merke til, så har jeg lagt ned ganske mye arbeid i å finne feil, for det meste språklige, i betaversjonen av forumet. No offence, men neste gang burde kanskje en annen ta oversettingen...

Ja, det var en imponerende opplisting du hadde der. Ble nesten litt rørt ;) Meget godt arbeid det du gjorde. :thumbup:

Hvis du ser paa side 3 i den traaden, saa ser du at jeg har gitt opp hele feilraprteringen. Men det er hyggelig at noen setter pris paa det jeg gjoer. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...