Gå til innhold

Et par bil bilder jeg ble litt fornøyd med


jossi.tk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært fint med original størrelse av bildene :)

 

Bilde 1: Greit nok motiv, men blir litt mørkt. De 2 personene ned til venstre i bildet forstyrrer litt, så de kunne blitt redigert bort.

 

Bilde 2: Stilig bilde, men er også litt for mørkt.

 

Bilde 3: Stilig bilde. Ser mye tøffere ut når du får se bilen fra en annen vinkel. Nok lyst. Likte dette bildet best.

 

Bil-bildene var i alt veldig bra, men de 2 første ble nok litt for mørk.

 

Som Linselus sa, det kan være smart å ta flere bilder av samme objekt. :thumbup:

Endret av lre
Lenke til kommentar

:!:

Hei!

 

Tøffe motiv og artige vinklinger , men lyset burde være som på bildet av VW Golfen. Hvis ikke prøv med blits. Ta mange bilder av objektet for å være sikker.

 

Kanskje en omgang i bildeprogram med å lage noen flere effekter hadde gjort seg.

Det gjør liksom ikke noe når motivet er biler synes jeg.

Litt mye av bakgrunnen kommer i fokus. Mulig en annen bekjæring.

 

Men bildene var bra dem.

 

Mvh

Linselus

Lenke til kommentar

Synes personlig at disse bildene mangler all form for dramatikk. Ser nesten ut som, uten at jeg skal være spydig, som bilder til en annonse i finn.no eller noe.

 

Jobb mer med dem er mitt forslag. Tenk etter hva som kan gjøre dem mer dramatiske, som lys, andre vinklinger osv osv... Ikke bare la det være noen bilder av biler. :hrm:

Lenke til kommentar

Enig med Superbra. Dette blir for kjedelig og enkelt. Teknisk sett mangler det mye. Mye bakgrunnsrot (for stor dybdeskarphet) og en del utbrente partier. Dessuten er bilene beskjært på lite heldige plasser, f.eks nær kanten av hjulet (2), uten hele baklyset (2) og med støtfangeren litt ute av bilde (3).

Endret av Pulsar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...