Gå til innhold

Adware kombinert med galskap


Krizz80

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har en kollega på jobben som har fått et slags adware. Det popper opp et svart dos vindu som ber ham å kjøre en scann etter adware. Slik gjentar det seg.

 

Jeg har bedt ham å enten bruke Lavasoft adware eller Spybot. Dette nekter han, siden han selv mener at det er roten til mer adware og spam. I grunn betyr dette at han nekter å noensinne bruke disse programmene til å fjerne ting fra tid til annen.

 

 

Enkelt og greit= Er han gal, eller er det noe i det han sier.?

 

Nå driver han og herjer i Windows registret og mener han finner litt av hvert. Mitt sp. igjen, er han gal?

 

Det merkelige med dette er at det er en tidligere service tekniker på bærbare datamaskiner.

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"en tidligere service tekniker på bærbare datamaskiner" bør ikke få adware av den typen.

 

Fortell mer om ham - han høres ut som en festlig fyr! Det er for tidlig å si om han er dust eller geni.

 

Håper ikke han er en dust som tror han er et geni. De er så kjedelige.

Morsomt at flere fatter en interesse for ham.

 

Tja hva skal man si. Som sagt, jeg prøvde å overtale ham til å bruke Lavsoft adware og spybot, men det var uaktuelt. Kunne ikke "fikse" problemet ved å legge på mer adware. Høres helt sprøtt ut.

 

Jeg skal prøve å berolige nervøse sjeler der ute med at han ikke jobber i det offentlige. Denne posten vare heller ikke helt ment for å "drite ham ut" men jeg lurte nesten litt på om det var noe sannhet i det han sa.

 

Selv mener jeg ikke å ha lest noe stygt om i hvert fall Lavasoft.

 

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...