Gå til innhold

Direkte innlogging på konto, men med passord


exmith2k

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Når jeg skrur på maskina, tar det en god stund før den kommer til innloggings skjermen, så skriver jeg passord osv, å etter det, tar det også en god stund før windows er ferdig med å starte opp alle programma osv før den har roa seg.

 

Har passord på forbi jeg ikke vil ha noen inn på pcen min, har kun 1 konto, og pluss at når jeg f.eks ska ut en tur, trykker jeg bare på ' START + L ' tastene, så kommer innloggingsskjermen frem, å man trenger passord for å komme inn på kontoen min igjen. Ganske greit.

 

Men det med oppstarten, at jeg først må vente på at innloggingsskjermen kommer opp, også taste passord å vente en stund til før maskina er klar er litt kjedelig.

 

Noen som vet om en måte å logge direkte inn på profilen min, men at jeg også må taste passord for å bruke maskina?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan jo gå inn i Bios og sette et passord for å kunne starte maskinen, også kan du la brukeren din logge automatisk rett inn i windows uten login skjerm ?

nei, for jeg vil ha det sånn at når jeg skrur på maskina, å f.eks går å tar en dusj, så når jeg er tilbake, så skriver jeg passordet også er maskinen klar. Pluss at jeg liker det med at jeg logger ut når jeg skal ut en tur, slik at ingen kommer inn på maskina mens den er på....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...