Gå til innhold

Hjelp med å slette mappe i ftp server


Anbefalte innlegg

heisann

 

er ganske grønn på dette området, fikk en webdesigner til å lage en hjemmeside for en vennegjeng som forøvrig er fab16.com

 

men når jeg skulle legge ut bilder fra diverse, så brukte jeg en ftp server og la opp bilder gjennom denne.

Lagde da noen egene mapper for å samle diverse bilder, men plutselig får jeg ikke slettet den ene mappen i galleriet mitt gjennom ftp. tok vekk alle atributter (?) på mappen og når får jeg ikke slettet mappen eller kommet inn i mappen.

 

Så dette ser jo ikke noe særlig ut på galleriet der det bare er noen mapper uten bilder, og jeg får ikke gjort noe med det..

 

er som sagt helt grønn på dette område, derfor jeg tenkte jeg skulle ta kontakt med noen av dere her.

 

håper at noen der ute kan forklare mg hvorddan jeg får fikset dette.

 

feil rapportene som kommer omm når jeg enten skal slette mappen som jeg kaller test 2 er som følger;

 

550 can't change directory to/gallery/albums/test2/: Permission denied

Endret av Andersolli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...