Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp med stereo:S


Big-Boy

Anbefalte innlegg

Hei, skal hive nytt anlegg i bilen min, trenger ikke cd spiller, men vill ha 2 12" 2 diskanter (framme) og forstærker.. kan kansje heve prisen LITT men da må det være nåe rått lissm:P nåen forslag?

:hmm:

Skjønte det var nåe jeg hadde glemt:P sitter forøvrig orginal diskantene i bilen, bilen er en Mercedes 300dt 88modell, spilleren er en Pioneer - DEH-P80MP vill ha klar lyd og trøkk, kan gjerne være en ok forstærker med mulihet for brokobbling når penga

strekker til=)

Budsjett rundt 6000-7000,-

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et budsjett hadde vært fint.

Opplysninger om bilen og spillern du har fra før likeså.

Og med rått, mener du da at det skal dunke og skrangle eller spille ren pen lyd samtidig som det trøkker?

Mange oppfatninger om slikt serru, hehe ;)

 

Vil anbefale å satse på få men gode komponenter innenfor dine budsjettrammer.

Kabler er også noe du trenge. Strømkablene må da avstemmes med forsterkervalget. Mye å velge mellom :)

Lenke til kommentar

Har kikka meg litt rundt da Merce ikke er det jeg er mest kjent med, men mener å tro du har W126 karosseriet....?

Og at du da har plass til 5.25" foran. Du sier at de originale diskantene er der og da blir jeg litt i tvil her mhp hva slags størrelse og type høyttalerne det er i bilen ooriginalt.

Er det separate diskanter i dash/speilhus/dør og en mellomtone i dør/dash i tillegg?

 

Sorry at jeg maser, men det er nå best å vite hva en har å gå etter, hehe :)

Lenke til kommentar

Det er 124w jeg har=) tror ikke det er noen høytalere i det hele tatt i døren, men kan prøve og skjekke i kvell, er 95% sikker på at ikke er nåe i døren, men derimot i dashen helt oppi hjørnene mot vinduet er det.. de trenger ikke passe i gammle målene.. kan omså være en sånn liten rundt en jeg setter dær jeg hvil=) helst bør det gå oppi orginaln men MÅ ikke;) syns bare det er bra at du spørr om diverse, vet du bare hvill hjelpe meg mest mulig, og for og gjøre det må du vite messt mulig;)

så trenger du og vite nåe mere er det bare og spørre=) ingen problem;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...