Gå til innhold

UPS - kva bør eg velgje?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe meg ny PC etter kvart, og for sikkerhets skuld vil eg ha eit eller anna slags lynvern til han. I det siste har eg vurdert å anskaffe kombinert lynvern og UPS, for det kunne saktens vere kjekt å kunne få nokre minutt til å avslutte det ein held på med på ein grei måte viss straumen går.

 

Saka er berre den at mange av dei UPSane med lynvern som eg har sett til ein overkomeleg pris ligg på mellom 300W og 400W straumforsyning. Eg lurar då litt på korleis dette ville fungere med den PCen eg tenkjer å kjøpe (med 500W PSU, AMD Athlon 64 X2 4400+, 2048 MB RAM, GeForce 7700GT skjermkort og 19" LCD-skjerm).

 

Vil 400W på ein UPS seie at det er det maksimale den kan levere? Nå er det klart at PCen ikkje vil trekkje 500W - i alle fall ikkje viss ein ikkje held på med heilt ekstrem bruk. Skjermen trekkjer kanskje 80-90W. Men vil ein "sprengje" UPSen viss ein går over (i dette dømet) 400W? Og vil eit slikt system som dette tøme boksen for straum på eit øyeblikk? Kva ville de eventuelt anbefale for å drive eit PC-oppsett som dette i fire-fem minutt? Eller vil de anbefale meg å berre gje blaffen i UPS og anskaffe eit reint lynvern?

 

Vonar det er nokon der ute som kan gje meg nokon innspel her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker på regnestykkene her nå og for trøtt til å finne dem men en 500W strømforsyning trekker ikke 500W. Det er maks og det klarer den ikke over lengere tid. En pc tar ca 1 amp det vil 220W.

 

UPS måles ikke i watt heller men nok tall.

 

Jeg har en slik en http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119785&cks=SPK

Noe eldre pc med en godt overklokka XP2500+ 1GB ram, 4x hardisker, 8 kabinettvifter, 17 crt skjerm og switchen går også på UPS'en. Det går fin fint. Holder ca i 10 min noe som er mere nok til avslutte på en vettug måte

 

Edit:

 

Her kan du regne ut åssen UPS du treng. Ikke veldig nøyaktig tror jeg og laget for å selge så tar sikkert litt i men kan jo prøve selv å se hva du får opp.

 

http://www.apcc.com/tools/ups_selector/ind...n_query_string=

Endret av Duffy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...