Gå til innhold

et bitte lite WOW spm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Kjøp og installer WoW.

 

2. Registrer en konto på www.wow-europe.com. Dette krever såvidt jeg vet kredittkort (ikke norsk Visa Electron, med mindre du tar deg en tur i banken, er ikke helt sikker på hva du må skaffe for å kunne bruke det), mulig du også kan bruke et gamecard til selve registreringen, men bottom line: du må registrere deg med NOE for å få den gratismåneden.

 

3. Om du har registrert med kredittkort, men ikke har planer om å betale med kort, skift betalingsmetode til Gamecard.

Lenke til kommentar
1. Kjøp og installer WoW.

 

2. Registrer en konto på www.wow-europe.com. Dette krever såvidt jeg vet kredittkort (ikke norsk Visa Electron, med mindre du tar deg en tur i banken, er ikke helt sikker på hva du må skaffe for å kunne bruke det), mulig du også kan bruke et gamecard til selve registreringen, men bottom line: du må registrere deg med NOE for å få den gratismåneden.

 

3. Om du har registrert med kredittkort, men ikke har planer om å betale med kort, skift betalingsmetode til Gamecard.

har ingen korte jeg kan bruke =( derfor jeg håpet jeg fikk den mnd gratis også kunne kjøpe gamingcard om 1mnd.. men må kjøpe begge i sammen vist... usj, kjipt å måtte vente =P vil spille det i morgen.. hehe

Lenke til kommentar
Jeg registrerte faktisk kontoen min med Visa Electron, og det funket fint. Brukte opp den første gratismåneden, og skiftet så til det vanlige visakortet mitt (siden det ikke er mulig å trekke beløp fra et visa electron-kort via nettet). Vet ikke om det er mulig fortsatt.. (var i februar i år).

skal prøve når jeg kommer hjem =)

Lenke til kommentar

Beklager om jeg tråkker på noen tær her, men jeg mener at en tommelfingerregel er om man ikke er gammel nok til å ha betalingskort, er man ikke gammel nok til å spille WoW. Dette spillet spiller du ikke bare for deg selv, men med andre. Da er en moden oppførsel en selvfølge, og det er et kjent faktum at en stor del av spillerne mangler dette.

 

Misforstå meg rett, jeg har spilt med 15-åringer som oppfører seg mer modent enn 20-åringer. Men generelt sett er dustesjansen er motsatt proporsjonal med alderen.

Lenke til kommentar
Beklager om jeg tråkker på noen tær her, men jeg mener at en tommelfingerregel er om man ikke er gammel nok til å ha betalingskort, er man ikke gammel nok til å spille WoW. Dette spillet spiller du ikke bare for deg selv, men med andre. Da er en moden oppførsel en selvfølge, og det er et kjent faktum at en stor del av spillerne mangler dette.

 

Misforstå meg rett, jeg har spilt med 15-åringer som oppfører seg mer modent enn 20-åringer. Men generelt sett er dustesjansen er motsatt proporsjonal med alderen.

jaja, din mening.. jeg er 17 år å mener nok at jeg er moden nok i oppførselene til å spille dette =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...