Gå til innhold

Nokia 3230. Mye for pengene?


orginal

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å kjøpe meg nokia 3230. Er det en bra telefon iforhold til hva en kan få i dag? Får en mye for pengene? Erfaringer med den?

 

Et spm. om skjerm: Den har en oppløsning på 170*220 eller noe rundt der, og 65000 farger. Er det antall farger eller oppløsning på en skjerm som avgjør hvor klår den vil være? Begge deler, evt hva er viktigst?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et spm. om skjerm: Den har en oppløsning på 170*220 eller noe rundt der, og 65000 farger. Er det antall farger eller oppløsning på en skjerm som avgjør hvor klår den vil være? Begge deler, evt hva er viktigst?

nokia 3230 har en oppløsning på 176*208 pixler. fargedybden er på 65536 farger. og det er oppløsningen som er viktigst. en skjerm som har fx. 128*160 pixler og 200,000 farger er mye dårligere en en skjerm som har 176*208 pixler`s oppløsning og bare 4096 farger :yes:

 

håper du tar pointet :p

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å kjøpe meg nokia 3230. Er det en bra telefon iforhold til hva en kan få i dag? Får en mye for pengene?

Egentlig, ja, men hvis du er ute etter en Series 60 så ville jeg tatt en titt på Nokia 6681 i steden. Den er svært billig på utenabonnement.no om dagen. Hakket over 3230 på produktstigen. 6681 koster faktisk 3-4 hundrelapper mindre også etter et prisfall på 40% i løpet av de siste to ukene, har stereo, raskere prosessor, bedre batteritid, hotswap og bedre bundle. 3230 har IR og er litt lettere, dog.

Lenke til kommentar

Hvem vet. De er, så vidt jeg har sett, alltid billige - og noen ganger latterlig billige. Har ikke hørt om episoder med gråmarkedstelefoner derfra (type paralellimport med utenlandsk software), ei heller at de bedriver 'bait and switch' (noe jeg nesten trodde først grunnet et par av prisene). De vinner vel neppe noen pris som beste scervicebedrift med det første, men handel og levering later til å være problemfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...