Gå til innhold

Nytt usb lydkort


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Shuttle Sn25P men den mangler pci porter.

Jeg er ganske misfornøyd med det innebygde lydkortet. Synes det blir for dårlig til musikk :ermm:

Men siden det ikke er pci port i shuttlen lurer jeg på om det finnes brukbare usb lydkort eller lignende? :hmm:

 

Det kan vel ta lang tid før det kommer PCIe lykort på markedet :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig så dårlig lyd på det som er integrerte shuttle SN25P? Jeg har ikke testet det selv noe særlig, annet enn at jeg fant ut at det er ubrukelig til å drive hodetelefoner (det MÅ kobles til en forsterker, i allfall må min shuttle det). Når jeg koblet det til anlegget så ble det ok lyd, selv om jeg som sakt ikke brukte det noe særlig (bruker nå en egen forsterker til hodetelefonene med USB DAC innebygd). Det lydkortet er jo ganske velomtalt på diverse forum (alle inkarnasjoner av VIA Envy24 er vel genertelt godt likt så vidt jeg har forstått.)

Endret av dravisher
Lenke til kommentar
Er det virkelig så dårlig lyd på det som er integrerte shuttle SN25P? Jeg har ikke testet det selv noe særlig, annet enn at jeg fant ut at det er ubrukelig til å drive hodetelefoner (det MÅ kobles til en forsterker, i allfall må min shuttle det). Når jeg koblet det til anlegget så ble det ok lyd, selv om jeg som sakt ikke brukte det noe særlig (bruker nå en egen forsterker til hodetelefonene med USB DAC innebygd). Det lydkortet er jo ganske velomtalt på diverse forum (alle inkarnasjoner av VIA Envy24 er vel genertelt godt likt så vidt jeg har forstått.)

Synes det blir dårlig lyd med headset :roll:

jeg synes det er mye bedre lyd med soundstorm iallefall

Har ikke slikt uttak i forsterkeren min slik at jeg får til å bruke headsettet på den :(

Får se om jeg finner en adapter da :hmm:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...